Jesus Mirakel Tråd 3
Den gamla blev stängd, så jag öppnade en ny:) vilket bättre sätt att öppna
Den gamla blev stängd, så jag öppnade en ny:) vilket bättre sätt att öppna
bibeln är otroligt bra godnattsagor, läste barnens bibel med min farmor som liten innan jag skulle sova.
och så pass kristna var vi....
så tack gubbar/tanter som skrev bibeln så jag hade nått att läsa innan jag skulle sova som liten
Jag har svarat på dom frågorna jag kort och gott kunnat svara på, såhär pang bom.Då jag har mycket annat att göra på vardagarna( som att t ex jobba)så vill jag inte slösa en massa tid på att tjafsa med folk som inte är ett dugg intresserade av något annat än att provocera.
Så därför tackar jag för mig:) och sen får ni garva, håna och förlöjliga mig hur mycket ni vill och kalla det jag publicerar för skitsnack eller påhitt.
Har redan svarat på din fråga rundown, så du kan för övrigt gå lite bakåt och se vad jag skrev innan du upprepar frågan.
Jag har svarat på dom frågorna jag kort och gott kunnat svara på, såhär pang bom.Då jag har mycket annat att göra på vardagarna( som att t ex jobba)så vill jag inte slösa en massa tid på att tjafsa med folk som inte är ett dugg intresserade av något annat än att provocera.
Så därför tackar jag för mig:) och sen får ni garva, håna och förlöjliga mig hur mycket ni vill och kalla det jag publicerar för skitsnack eller påhitt.
Har redan svarat på din fråga rundown, så du kan för övrigt gå lite bakåt och se vad jag skrev innan du upprepar frågan.
Jag tycker det är viktigt att motargumentera dina argument så att osäkra människor faller i den religösa fällan utan att tänka efter ordentligt. Förhoppningsvis inser de orimligheten i dina resonemang när de läser tråden och kan fina inre styrka utan en massa religösa pekpinnar och myter.
Har själv inga problem med min inre frid, men vissa irrläror känner jag att jag måste bemöta.
Religon är det värsta självplågeri som människan uppfunnet, då ofattbart många människor har dödats, torterats, fått leva i skam, blivet förtryckta mm i religonens namn, så jag hoppas snart mänskligheten kan gå vidare och kasta av sig det religösa oket!