• Anonym (Sara)

killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?

Blev lite förvånad när jag fick höra det av min kille, att han gjorde det.. hur är det i allmänhet, tänder ni på tanken av att befrukta? vore intressant att veta..

• Svar på tråden killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?
  • Efraim Barkbit

Ja helt klart! Finns nog få situationer som är så mättade av ordlös samhörighet.

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • geg

Nej, absolut inte - bland det värre som kan hända.

• Anonym (Trebarnsfar)

Jag blir extra tänd på att kunna göra frugan gravid.

• Anonym (crazy)

Jag har erfarenhet av flera män som blivit extremt kåta när de förstått att jag varit oskyddad och att de ändå fått spruta i mig. Jag är själv lite galen och kan tända på risktagandet men framförallt på männens upphetsning. En gång blev jag gravid och gjorde abort. Jag hade varit med tre olika män och ävne om jag var rätt säker på vem det var sa jag till alla tre att jag blivit på smällen men att de inte behövde oroa sig. En reagerade neutralt och sa att vi måste var mer försiktiga nästa gång, men de två övriga vkerade uppenbart nöjda över att ha befruktat mig. 

• Jonte71

Att veta att man är på gång att befrukta kvinnan är grymt upphetsande, om det är avsikten. Jag kommer aldrig glömma känslan att älska för att vi velat ha barn!

Jag tror det kan dämpa upphetsningen om paret har svårt att få barn, då blir det prestation mm iblandat!

• Newbe sept

Tanken är otroligt upphetsande..

Däremot så är jag inte säker på hur mkt av följderna jag är beredd på..

Därför är en av de absolut mest upphetsande tankarna befrukta älskarinnan som är gift...

• Anonym (sono)

Kan förstå känslan av att slippa kondomer skydd piller eller spiraler i kroppen.Men då ska man ärligt stå för  följderna

Att försöka få barn För det är så barn blir till.  Dom blir till genom ett samlag eller flera

Men om man gör det oskyddat i unga år ska man kunna som man också ta det personliga ansvaret

Det behövs nog en ny sexualupplysning igen i våran fria tid. Det man förr  talade för lite om och som blev barn för att skydd var förbjudna, behöver ses om igen

Men det tänker väl ingen på. Är man av äldre årgång är det oskyddade en risk om man har flera just för könssjukdomar då man inte blir gravid längrre

Visst gör det oskyddat då inom 15 år kanske man har 7 barn , men visst det är era beslut  Det hade man ju förr 7 till 8 och 11 barn

• Anonym (sono)

det fungerar nog bäst i fasta relationer då man planerar barn inom loppet av 5 år till exempel och om man planerar tre barn

Jag har själv varit nära barn flera gånger och planerat och gjort det i flera relationer och haft  tidiga missfall Idag är jag äldre och har inte det framför mig
    Men det finns ju följder: aborter, könssjukdomar, eller att en man har flera kvinnor samtidigt som han befruktat

Naturen har utrustat oss så, att kroppen vill ha barn . Det är en glädje i sig. Men man måste ändå tänka på morgondagen..  om man är ung

Det passar bäst i fasta relationer. har man ingen fast relation eller är kk och kanske är med en gift man .. tänk vidare

Då blir följderna inte så bra om den gifta kvinnan blir gravid

• Anonym (onanym)

Jag tänder definitivt inte på att jag MÅSTE prestera en ejakulation. Ett av mina barn tog några månaders försökande innan det fäste, det innebar ju att när frugan hade ägglossning så var det bara att komma, penis i slida, oavsett om man var sjuk, osams eller bara hade lust med annat sex. Inge kul att ha måsten.

Svar på tråden killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?