• Anonym (Sara)

killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?

Blev lite förvånad när jag fick höra det av min kille, att han gjorde det.. hur är det i allmänhet, tänder ni på tanken av att befrukta? vore intressant att veta..

• Svar på tråden killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?
  • Anonym (sexy)
    Melerad ögonfärg skrev 2024-08-29 23:28:29 följande:

När min sambo och jag bestämde oss för att skaffa barn så blev jag impotent, på kort sikt. Eller det visste jag ju inte då, men hela mystiken, charmen, kåtheten, stökigheten å allt det där som hör sexet till, bara försvann. Det ersattes av ett kliniskt barnagörande som fick mig att bli impotent. Sängen blev en brits, kåtheten i min sambos ögon hade bytt till en försäljares blick mot ett lätt byte. Själv blev jag paralyserad kund i en vitvarubutik. Andra gången gick det lite bättre, även om blicken och britsen kom tillbaka. Tredje gången sa jag nej tack. Sen va det färdiglegat. Där å då borde jag kastrerat mig i hemlighet.

För mig var det snarare tvärt om det var riktigt upphetsande sätta på sambon 
  • Anonym (sexy)
    Kunniglingvist skrev 2024-08-29 23:55:04 följande:

Top tre fantasi. Dock lätt att separera verklig och fantasi 

Ja det får ju ganska stora konsekvenser om  man inte vill bli gravid
  • Kunniglingvist
    Anonym (sexy) skrev 2024-08-30 00:03:32 följande:
    Ja det får ju ganska stora konsekvenser om  man inte vill bli gravid
    Dock fantastiskt trevlig "rp" om man vet att hon är skyddad och det är så gott som riskfritt
  • Anonym (.)
    Anonym (crazy) skrev 2015-07-22 17:47:56 följande:

Jag har erfarenhet av flera män som blivit extremt kåta när de förstått att jag varit oskyddad och att de ändå fått spruta i mig. Jag är själv lite galen och kan tända på risktagandet men framförallt på männens upphetsning. En gång blev jag gravid och gjorde abort. Jag hade varit med tre olika män och ävne om jag var rätt säker på vem det var sa jag till alla tre att jag blivit på smällen men att de inte behövde oroa sig. En reagerade neutralt och sa att vi måste var mer försiktiga nästa gång, men de två övriga vkerade uppenbart nöjda över att ha befruktat mig. 

Din kommentar var den enda jag reagerade på. "Tända på risktagandet" och sedan göra abort. Som om det vore en lek. Ingen abortmotståndare men detta va fan sjukt.
  • Kirenaj68

Det var så äldsta dottern blev till. Hennes mamma och jag hade ett knull som jag trodde skulle bli den vanliga rutinen att jag drar mig ur innan orgasmen, men den här gången ville hon att jag skulle spruta i henne och göra henne med barn. Jag vet inte var det kom från och jag var inte beredd på det , men tanken på på att göra henne med barn gjorde mig så upphetsad att jag kom i henne inom ett par minuter i en orgasm som inte var av denna värld. Kanske var det den manliga reptilhjärnan som tog över. Att få studier och barn att gå ihop som unga föräldrar är en annan historia, men dottern är 27 år idag med egen familj. Idag är jag gift med en thailändska som jag har en 11-årig dotter med, men här handlar mer om ett kärleksbarn. Inte om några uråldriga känslor om att göra en kvinna med barn.

• Anonym (sexy)

Jag var tillsammans med en tjej som hade jätte koll på sin mens cykel så vi körde med säkra perioder varvat med avbrutet det fungerade klockrent.
    Men jag mins en gång när vi hade sex så säger hon -du måste vara försiktig de säkra dagarna är slut.
    Jag säger at jag ska vara försiktig och inte komma i henne.
    Efter en stund känner jag att det närmar sig utlösning så jag säger att snart kommer 
    Då säger hon -du kan fortsätta jag tror det är okej att du kommer i mej.
    Jag fortsätter tills jag kommer henne

• Kirenaj68
    Anonym (sexy) skrev 2024-08-30 07:44:37 följande:

Jag var tillsammans med en tjej som hade jätte koll på sin mens cykel så vi körde med säkra perioder varvat med avbrutet det fungerade klockrent.
    Men jag mins en gång när vi hade sex så säger hon -du måste vara försiktig de säkra dagarna är slut.
    Jag säger at jag ska vara försiktig och inte komma i henne.
    Efter en stund känner jag att det närmar sig utlösning så jag säger att snart kommer 
    Då säger hon -du kan fortsätta jag tror det är okej att du kommer i mej.
    Jag fortsätter tills jag kommer henne

Först säger hon att de säkra dagarna är slut för att en stund senare säga hon tror att det är OK att komma i henne. Låter inte riktigt som att ha jättekoll i mina öron...
  • Anonym (R)

När jag och sambon bestämde oss för att försöka skaffa barn blev vi båda två otroligt kåta av bara tanken att det var på riktigt så absolut att där finns något upphetsande. Så vart det iaf med barn nr 1, 

barn 2 var mer ?tja, händer de så händer det, jag kastar kondomen o kör utan nu? 

• Anonym (y)

Vi blev båda betydligt kåtare när det skulle tillverkas barn.
    Han beskrev det som att det var på riktigt. Att han skulle betäcka mig.
    Jag kände att jag kunde njuta fullt ut. Vi knullade ju för att göra barn. Inte bara för vår egen njutning. Jag vet. Det är lite sjukt att jag som vuxen fortfarande hade skamkänslor för att njuta av sex.

Svar på tråden killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?