• Anonym (Sara)

killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?

Blev lite förvånad när jag fick höra det av min kille, att han gjorde det.. hur är det i allmänhet, tänder ni på tanken av att befrukta? vore intressant att veta..

• Svar på tråden killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?
  • Anonym (pudding)

Jag gjorde det när jag var yngre. En tjej jag kände tände också på den fantasin. Nu tycker jag det är knasigt.

• Anonym (Milla)

Vi kör hotwife/cuckold och min älskare (min mans kompis) gillar att komma i mig när min man får titta på av just den anledningen. Han blir jättekåt av att visa att han liksom äger mig och kan göra mig med barn. och jag ser på min man hur han reagerar med maktlöshet blandat med kåthet eftersom han gillar och titta på. Samma sak när jag får satsen i rumpan eller sväljer. Båda killarna tänder på det på något märkligt sätt. Jag själv gillar att se min man brottas mellan svartsjuka och kåthet när han ser mig få ta emot kompisens sprut. Märkliga och starka känslor för oss alla tre.

• Anonym (Nej, absolut inte)

Nej det gör jag absolut inte. Jag ogillar inte barn alls eller så, men jag fick barn med två olika betydligt äldre kvinnor innan jag var 25 vilket var ganska jobbigt (ärligt talat). Gjorde vasektomi för att inte få fler, använder dessutom kondom vid vaginalsex och vill även att kvinnan har nån form av skydd, tex p-piller eller dylikt och undviker att komma i. Avbrutet samlag är ju ingen säker metod, men ihop med de övriga grejerna så känner jag mig trygg att ha samlag. 

• Anonym (Hm)
    Anonym (Nej, absolut inte) skrev 2023-03-11 09:35:53 följande:

Nej det gör jag absolut inte. Jag ogillar inte barn alls eller så, men jag fick barn med två olika betydligt äldre kvinnor innan jag var 25 vilket var ganska jobbigt (ärligt talat). Gjorde vasektomi för att inte få fler, använder dessutom kondom vid vaginalsex och vill även att kvinnan har nån form av skydd, tex p-piller eller dylikt och undviker att komma i. Avbrutet samlag är ju ingen säker metod, men ihop med de övriga grejerna så känner jag mig trygg att ha samlag. 

Hm, hur gamla var dessa kvinnor och var ni ett par eller var det bara ONS? 
  • Anonym (Nej, absolut inte)
    Anonym (Hm) skrev 2023-03-11 14:40:38 följande:
    Hm, hur gamla var dessa kvinnor och var ni ett par eller var det bara ONS? 
    Avstår från att svara på det då Kaffedraken lurkar omkring och letar ammunition :) Vi nöjer oss med att de var äldre än mig och på något sätt blev gravida med mina barn. Kanske genom någon form av fallolycka där de landade på min penis. 
  • Anonym (B)

Nej men gillar gärna att tömma mig i henne, om jag inte har kondom vill säga.

• Anonym (Man med två barn)

Jag blev chockad över hur sjukt kåt jag var första gången jag spurtade i min tjej med mål att vi skulle få barn tillsammans. Det var en helt underbar känsla! 

• zz22zz

Det var inte så tidigare i livet då en oplanerad graviditet bara hade varit ett orosmoment. 

För 2-3 år sedan bestämde sig min sambo för att plocka ut sin spiral och hon vägrade sedan att ha sex med kondom på. Hon blev jättekåt av chansen att bli gravid även om vi körde med "finska rycket" under ca ett år och jag lyckades optimera metoden utan att komma i henne en enda gång. Själv njöt jag av att fortsatt kunna ha sex utan kondom och det var lite spännande med utdragningsmetoden men jag var också lite orolig för att hon skulle bli gravid för att det inte var bästa läget just då även om en graviditet inte hade varit helt ovälkommet. Sambon som varit inne i en sexuell svacka och bara accepterat sex någon gång/månad tog plötsligt själv initiativ och ville nu ha sex flera gånger per vecka.

Efter ca 1 år började jag spruta i henne under säkrare perioder och det var också spännande men fortfarande lite oroande.

Efter utterligare några månader kom vi fram till att det var dags att befrukta sambon som nu var kåtre än någonsin. Själv blev jag också mycket kåt av tanken på att befrukta henne. Jag kände mig stor, starkt och manlig och kuken blev stenhård vilket gjorde sambon ännu mera tänd och förbättrade upplevelsen för oss båda.

• Anonym (sexy)

Jag och sambon gick från p piller till kondom och vidare till avbrutet provad även säkra perioder i bland.
    Jag tyckte att avbrutet fungerade bra hade inga problem med att avbryta men hon fick ådrig rida mot slutet utan det var oftast misionären för att ha koll på mitt sprut
    När vi sedan skulle försöka skaffa barn min jag att jag tyckte det var enormt upphetsande att ha sex utan skydd

• Melerad ögonfärg

När min sambo och jag bestämde oss för att skaffa barn så blev jag impotent, på kort sikt. Eller det visste jag ju inte då, men hela mystiken, charmen, kåtheten, stökigheten å allt det där som hör sexet till, bara försvann. Det ersattes av ett kliniskt barnagörande som fick mig att bli impotent. Sängen blev en brits, kåtheten i min sambos ögon hade bytt till en försäljares blick mot ett lätt byte. Själv blev jag paralyserad kund i en vitvarubutik. Andra gången gick det lite bättre, även om blicken och britsen kom tillbaka. Tredje gången sa jag nej tack. Sen va det färdiglegat. Där å då borde jag kastrerat mig i hemlighet.

Svar på tråden killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?