killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?
Blev lite förvånad när jag fick höra det av min kille, att han gjorde det.. hur är det i allmänhet, tänder ni på tanken av att befrukta?
vore intressant att veta..
Blev lite förvånad när jag fick höra det av min kille, att han gjorde det.. hur är det i allmänhet, tänder ni på tanken av att befrukta?
vore intressant att veta..
Jag kan svara som tjej fastän det kanske inte är så intressant ;)
Jag har oftast oskyddat sex, väldigt dumt jag vet men jag går igång på det enormt!
Funderat en del över det och för min egen del så är det tanken på att killen tänder på att det är oskyddat, att han tar risken.
Sen är ju känslan i sig inte så dum heller ;)
absolut inte.
så jag har steriliserat mig.
Jag kan svara som tjej fastän det kanske inte är så intressant ;)
Jag har oftast oskyddat sex, väldigt dumt jag vet men jag går igång på det enormt!
Funderat en del över det och för min egen del så är det tanken på att killen tänder på att det är oskyddat, att han tar risken.
Sen är ju känslan i sig inte så dum heller ;)
jag tror det beror helt och håller på situationen.
Om man är ihop med någon som man kan tänka sig skaffa barn med eller att de får bli som de blir.
ELLER
Om man har sex med någon som man inte kanske direkt är ihop med eller känner tillräckligt bra liksom.
Så i vissa situationer kan de bara vara ett orosmoment men andra kanske inte
Ja, jag tänder på tanken att befrukta min kvinna. Jag tycker att det är extra upphetsande att ha sex med henne när hon har ägglossning, med tanke på att sannolikheten för graviditet är betydligt större då än annars.
Prövade att använda det som dirty talk en gång. Och när jag såg att hon verkligen gick igång på det, så har jag med börjat tända på det.
Tänder mig nåt oerhört när en man kommer i mig oskyddat. Sedan går han hem till sin ovetande fru. Jag däremot går hem till min man som vill höra allt om vad jag gjort. Ibland vill han knulla mig direkt, eller så vill han slicka mig.
Får helt sjukt många orgasmer då.
Nej absolut inte, det är en såpass avtändande tanke att jag slutade ha sex.
Jag blir själv tänd på tanken. Jag själv har förhoppningsvis passerat fruktbar ålder nu men mina unga älskare tänder på tanken när de sprutar i mig. Dom känner att dom äger mig och då blir det extra spännande när min gubbe bara snällt får titta på.
Oja enormt upphetsande att köra oskyddat.