• mrsSoffi

Vi som hade BF feb-09 del 5

Nu fortsätter vi tjattra i nästa tråd....

• Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5
  • Liddi
    Catasita81 skrev 2010-03-02 18:04:31 följande:
    Jaha, vi kör vidare med en ny dubbelsidig öroninflamation, pencillin och droppar.. Ganska trött på detta nu.. Och det var ju inte så rolig läsning så jag hälsar nya välkomna, och min prins heter Oscar, föddes 21/2 vägde 9940gr/75,5cm på ett års kontrollen!
    Men stackarn Vilken otur han har...
    Alexander 090210
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Ankan1982 skrev 2010-03-02 13:37:49 följande:
    ok När är Milton född då?
    13feb
  • Ankan1982
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-03-02 23:04:43 följande:
    13feb
    Okey. min dotter är född den 20e
  • LillaLoppanT

Hej igen tråden. Vi har magsjuka här hemma nu. Jättejobbigt! Ankan1982: har inte du varit med i denna tråden tidigare? Tycker jag känner igen ditt nick.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Ankan1982
    LillaLoppanT skrev 2010-03-03 09:49:14 följande:
    Hej igen tråden. Vi har magsjuka här hemma nu. Jättejobbigt! Ankan1982: har inte du varit med i denna tråden tidigare? Tycker jag känner igen ditt nick.
    kanske jag varit kommer ej ihåg
  • MikaelaEriksson
    LillaLoppanT skrev 2010-03-03 09:49:14 följande:
    Vi hade magsjuka för 2 veckor sen, det är hemskt. är din lilla plutt också magsjuk? Miliam klarade sig ifrån det, tacka gudarna för det.
  • LillaLoppanT

JEpp, Lukas var den förste av oss att bli sjuk. Fick ge honom vätskeersättning med sked hela dagen igår. Men nu börjar han bli sitt vanliga jag igen.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Itzumo

Hej igen... Jag har inte hunnit sitta så mycket vid datorn nu mera då jag har börjat jobba igen och jobbar ju heltid inom vården så man har ju lite udda tider.. Men det känns kul att få börja jobba igen iaf...

Ella har nu börjat tycka att man inte ska bajsa inför mamma och pappa så nu kryper hon till våran fönsterbänk och gömmer sig bakom gardinen när det ska ske.. Och hon blir lika förvånad när vi hittar henne varje gång.. :-P

Och hon har börjat få ett sånt humör.. Får hon inte som hon vill så lägger hon sig eller sätter sig och skriker rakt ut...

Vi har även hunnit med att vara förkylda i ca 2veckor blev det nog och det var ju inge skoj, men som tur är så har vi då inte ännu fått magsjuka som ni andra..

Mamma till ♥Ella 2009-02-13♥, Läs om våran vardag: Http://Cia86.blogspot.com
  • bocabo

Hallå på er i tråden! Här har man inte haft tid till att sitta framför datorn, har haft besök av föräldrar och svärföräldrar för i söndags hade vi dop för liten. Äntligen blev det av. Dopet gick över förväntan förutom att jag trodde jag skulle komma försent då kyrkan låg på en kulle och mina föräldrars bil inte klarade av att komma upp för denna kulle. Men 3 minuter i 11 var jag på plats och gudstjänsten började 11.

Ida sa inte ett pip, hon satt och jazzade med till psalmerna och pratade o vinkade lite granna. Sen blev det tråkigt och då tog hon en tupplur de sista 20 minutrarna.

Ida börjar bli mer o mer stabil på benen. Hon tog sina första steg 2 dagar efter sin 1 års dag. Men tycker att krypa går mycket fortare.
    Annars är hon en otroligt snäll liten tjej, men börjar få ett humör när hon inte får som hon vill.

• MikaelaEriksson

hur ofta äter era barn fisk?

Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5