Vi som hade BF feb-09 del 5

Säger Grattis jag med!!
Hallå!
Längesedan det hände nåt här
Tycker tiden flyger iväg, man hinner inte riktigt med.
Ida har fortfarande blöja men kan gå i princip hela dagar hemma utan, hon kissar i princip bara i blöjan
Bajsa i blöjan har hon i princip inte gjort sen i Mars.
Sova middag sluta hon plötsligt med på dagis i april, hon lägger sig runt 20 och sover till 08, sen lämnas hon på dagis vid 9-9.30
Otroligt stark vilja har den här fröknen både när det gäller borsta tänder, tomma pottan klä på sig själv till omöjliga saker som hon gett sig fan på att hon kan
Annars är hon en riktig klätter apa och verkligen älskar att måla, läsa bok och dansa till musik.
Tv och barnprogram brukar hon gilla att se på nån gång på dagen. Favoriten är Simaj-Simpsons
Håller med, jättesöta ![]()
Vi har en Maxi-Cosi Mobi och Ida har massa med benytrymme. Hon kan i princip sitta med benen framåt och ha benen ner på sätet, det är mellanrumm mellan bilsätsryggen och stolen på ca 10 cm.
Sen har vi iof stor bil så det kanske gör mycket.
Vi hade hemska problem ett tag då hon blev åksjuk och kaskadspydde i bilen, men det verkar ha gått över nu.
Vi har tänkt ha henne bakåtvänd så länge vi kan. Hon väger inte så mycket än heller ca 12.5 kg
Imorn ska vi till doktorn för hon har sånna hemska eksem som hon kliar på HELA tiden, det har varit riktigt illa nu ett bra tag och inga krämer eller salvor hjälper.
Vore bra att få reda på vad hon är allergisk mot så man kan undvika det.
Hej ! Längesen man var här
Har varit på långsemester i Malaysia, Nya Zeeland och Australien.
Kom hem i början på December och sedan dess har det varit fullt upp med jobb och jul.
Och så har jag gift mig.
Hoppas ni andra haft en bra jul
Ida är ca 92 cm, väger runt 13 kg och har 23 i skostorlek.
Hon babblar konstant en himla massa, så det är svårt att få tyst på henne
Hon slutade med blöja i somras. Och med napp i december efter en natt med kräksjuka.
Hade förväntat mig en lång kamp med den. Så det var jätteskönt.
Välling dricker hon fortfarande på morgonen, men är inne på sista paketet nu.
Fick plus på stickan för 1 månad sen så efterlängtad tillökning blir det i september/oktober om allt går som det ska
Tack!
Känns fortfarande overkligt, På måndag ska jag på min första kontroll.
Vad skönt. Ja plötsligt sker det
Ida har varit helt blöjfri sen i somras. Ungefär som du säger från en dag till en annan.
Förövrigt blir det ingen höstbebis för min del. Fick missfall samma dag jag skulle på inskrivning. Så det är bara att ta nya tag.
Grattis till nya bebisar!
Här väntas också tillökning i juli ![]()