För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Hur upplever ni de nya skaljackorna (rutiga) i storleken? Tycker själv de är ganske stora (92 passar tex perfekt till PoP WS fleece i 98). Kanske ingen som har köpt dessa än??
Hur upplever ni de nya skaljackorna (rutiga) i storleken? Tycker själv de är ganske stora (92 passar tex perfekt till PoP WS fleece i 98). Kanske ingen som har köpt dessa än??
leias: jag tyckte också 92 var stor på min tjej (21mån nu i helgen). Men passar fint sedan till hösten med fleece under. Tyckte mest ärmarna var så långa. (verkar som dessa jackor är större än PoPs jackor i år).
Jag letar efter ett par regnbyxor (gallon eller jättevattentäta) som har avtagbar foder till ett bra pris. Tänkte nu snart som övergång efter overallen. Nu får de overallen OCH galonbyxor på sig på dagis. Dessutom klär de dottern med fleecekläder under. Nu är hon iofs bara 21mån men ibland tycker jag att det är lite väl bylsigt. Om jag köper byxor med fast foder kommer vi kanske bara använda de en för kort tid.
Några tips?
Mileas mamma: jag kollade och min tjej hade 86 i POPs äldre skaljacka i höst. Gissar att hon nu är 88cm och den gamla POP jacka skulle passa precis nu, men har lagt undan den. Köpte alltså 92 i FIX jacka, så jag tror 86 blir bra till din son!!
Mileas mamma: sorry, till din dotter antar jag
...glöm förra inläg, snurrig dotter/son, hihi.
Fösöker registrera mig för Lindex shop online. Men den säger att personnr är ogiltigt, fast jag skriver det som det ska. Någon som har haft samma problem?