• Lejån

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

star67 skrev 2010-10-16 23:22:40 följande:

jag tror de är normal min har stl 92/ 98 och i vissa plagg som är små i stl 104 . men i den jag tog 98 jag vet inte om jag bör byta den mot 104??
    Ser ju ut som om 104 skulle bli för stor. Iallafall om du tänkt använda den nu.
    längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    Buttelina skrev 2010-10-18 19:04:13 följande:
    finns det några rabattkuponger på kappahl just nu?
    fick på posten idag, vanliga 25%
  • Lejån
    PialenaOskar skrev 2010-10-19 20:30:36 följande:
    Hej!
    Vad har era barn på er när de är ute och leker i detta väder? 1-10 grader ??
    Hittils har min kille bara haft sina överdragsbyxor från lindex. (galon vid regn) Tänkte att fodrade galon kanske kunde vara bra att ha såhär innan det blir riktigt kallt o dax för overol. Men är det så stor skillnad på fodrat galon o "termo/skidbyxa"?
    Var på lindex idag o kollade på de turkosa (finns oxå i svart) byxorna. De är dels galon o dels förstärkta på knän o rumpa och fodrade. (Water resistant) Hittar de inte på hemsidan så jag kan inte länka.
    Iaf. en ev persoanlen i butiken sa då att hennes dotter frös i dem på fsk nu. (10grader ute idag!!) Hon tyckte att fix "skidbyxa" el vad den kallas, var super nu o stod emot väta bra oxå. Men vad ska man då ha när det blir vinter och minus??
    Min kille har änsålänge inte varit kall i sina överdragsbyxor så jag har svårt att tro han skulle frysa i dessa.
    Vad tror ni? Är det ett onödigt köp om jag går dit i morron o använder min kupong 30% på199kr?
    Jag inser ju att det kankse inte är en jättelång tid han kommer ha dem iom att det kanske blir riktigt kallt snart. Men overol vill jag spara tills det verkligen behövs.
    El är det bättre med ett fodrat galonställ?
    Vi har fleecebyxor/jacka under skalbyxor och skaljacka. Verkar inte som att han fryser ännu iallafall.
  • Lejån
    PialenaOskar skrev 2010-10-19 20:46:26 följande:
    vad har han under fleecebyxorna? mjukisbyxor/tights el vanliga byxor o jeans. Känns som att det skulle bli knöligt med 3par byxor.

tack för svaren!!
    Oftast velourbyxor. När han har jeans tror jag inte de tar på honom några fleecebyxor.
  • Lejån

Här hade de nyinvigning i centrum ikväll så utöver 3 för 2 på barn så var det 100 kr rabatt om man handlade för 400 kr. Kunde ju inte låta bli att shoppa då.

Lilleman fick välja en pyjamas själv och han valde den rosa med självlysande spindlar. Knäpp på näsan på pappa som plockade fram en blå med bilar!

• Lejån
    SAJ skrev 2010-10-21 08:06:20 följande:
    Vilken stad?
    Ingen stad alls. I lilla Åkersberga.
  • Lejån
    Tullemi skrev 2010-10-21 18:19:07 följande:
    puff...
    Går absolut att sälja, men kanske inte toppenbra just nu när det börjar bli dags för vinterkläder. Spara till våren istället!
  • Lejån
    kalmar brud skrev 2010-10-22 11:01:40 följande:
    Någon som har fått något bra klipp denna veckan i affären tag 3 betala för 2?
    Tjaa... det blev två jeans och den lila stickade tröjan med en kanin på. Och eftersom det samtidigt var 100 kr rabatt om man handlade för 400 kr här så fick det bli en rosa pyjamas också.

Så nu har sonen likadana jeans i storlek 98, 104 och 110. Behöver jag säga att vi gillar dem!?
    Det är  muddjeansen för 129 kr som vi har shoppat loss på. Perfekta dagisbrallor.
  • Lejån
    anette 81 skrev 2010-10-22 12:02:20 följande:
    är dom fodrade eller tunna?
    de är inte fodrade, utan mjukt jeans tyg bara.
  • Lejån
    Trolletmilla skrev 2010-10-31 16:10:26 följande:
    Var inne idag och tittade i en av hm butikerna men ingen skinnjacka där inte.....fanns i stora på killavdelningen men där fanns inga fr 86. Såg den röda och den blå kappan för 150 kr billigt men köpte ingen iallafall. Vill ha skinnjackan i 104 hrmfffff.
    Var bor du?
  • Lejån
    anette 81 skrev 2010-11-11 21:47:02 följande:
    någon som har en fix vinterjacka=
    ja, vi har. Vad undrar du?
  • Lejån

Någon som sett om det är halva reapriset i butik eller om det bara är på nätet?

• Lejån
    AnkiFalun skrev 2010-12-03 07:56:16 följande:
    Tvillingmamma2007.. Vart är det halva priset?
    Alla Lindex om man visar SMS.
  • Lejån
    anette 81 skrev 2010-12-19 21:13:56 följande:
    någon som har handlar av lindex på tradera?
    ja, för ngn vecka sedan.
  • Lejån
    ÖNadja skrev 2011-01-23 09:45:59 följande:
    Är det nån som skrivit ut 50 kr kupongen på lindex och använt flera stycken?
    ja, det funkar.
  • Lejån
    winters skrev 2011-04-24 12:22:49 följande:
    Det var väldans vad de här sålde slut snabbt, någon som har sett de i butik än, eller har jag missat de där med?
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=136...

Verkar vara bra lekshorts!
    Om de är likadana som de som fanns förra året är de toppen! Jag hoppas det för jag beställde tre stycken på nätet för några dagar sedan. :D
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11