• Lejån

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Blev en del shopping idag, lagt upp bilder i bildtråden.

Dottern chockade mig med att vilja ha en grön skaljacka, så det blev varsin skaljacka till växalådan. Hon är en "sådan" som bara ska ha rosa... Så jag är glad om man får köpa ngn annan färg. :)

Fler som har fyndat idag?

längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    winters skrev 2010-07-30 15:05:26 följande:

Klämde på vindfleecen i butik i dag, mjuk och fin, tokfin petrolfärg och super med muddarna så att de kan vikas upp och på så sätt användas längre. Mycket nöjd, ser fram emot min beställning från e-handeln!!

Provade den på barnen idag och den är såå fin, men jag kunde inte motivera köp när jag samtidigt köpte två skaljackor på rean. :) Men färgen är ju underbar!
  • Lejån
    Ruso skrev 2010-07-30 23:39:18 följande:
    Fanns mycket skaljackor? Jag hittar varken blåa eller gröna, skulle gärna vilja ha en i 98...
    Lilltjejen har haft en blå från Pop några säsonger nu, och hon blev därför såååå glad för att få en cerise nu!! 6 åringen har däremot haft en rosa från FIX, så hon ville ha en grön, men jag lyckades inte hitta det, hon fick en röd.
    Men grön windstopper fick hon (och så köpte vi tidigare grön lurvfleece från Gekås )
    Ja det fanns många gröna här. De måste nästan ha glömt dem på lagret eller nåt för jag har inte sett så många tidigare...
  • Lejån
    Ruso skrev 2010-07-31 00:03:12 följande:
    Och vilket Lindex var det då?
    Åkersberga.
  • Lejån
    AochJsMamma skrev 2010-07-31 08:58:16 följande:
    Nope!! 110% säker att de kostar 599 för jackan o 399 för byxan, har dem framför mig nu med lapparna kvar (köpte på rean i januari att ha i vinter).
    Tror ni pratar om olika kläder.  Det var väl skaljackan som kostade 399 och skalbyxorna 299... Eller? Glad
  • Lejån
    AochJsMamma skrev 2010-07-31 09:41:15 följande:
    mycket möjligt, låter som en vettig förklaring..men det var priserna på vinterkläderna som efterfrågades.
    Vet.
  • Lejån

Väntar också på halva rean på kappahl igen. Men den som väntar på ngt gott... :)

Hoppas också på halva rean på Hemtex på annat än bara filtar som är nu.

• Lejån
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-03 15:53:19 följande:
    Nån som köpt dessa muddjeans och vet hur de är i midjan? www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=759...
    Japp! De är ganska smala. Eller, det beror iofs på vad man jämför med... Men de sitter iallafall uppe på min lilleman, vilket inte resårjeansen från HM gör.
  • Lejån
    Wilmis07 skrev 2010-08-03 17:19:59 följande:
    Någon som kan säga hur Fix vinterjackan och fix termobyxor var i storleken,det är dom från förra året.
    Köpte 92 i både jacka och byxa till sonen i vintras och de var för stora så de kommer han att kunna ha nu, och han blev 2 i juni.

Köpte sedan en jacka i 86 och den kan han fortfarande ha. (nu har han ju inte vinterjacka på sommaren men. )
  • Lejån
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-03 20:10:40 följande:
    Ok bra fast de får ju inte vara alltför smala bara men smalare än bamsebrallor hoppas jag med undantag för velour och ställbara.
    Ja, där kan jag inte jämföra för vi har aldrig haft några bamsebrallor. Om du menar menar bamse som i figuren...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11