• star67

min son har stl 80 - 86 från lindex och jag provade 3 i 1 jacka i stl 86 den var för stor men går att ha den. undrar om jag tar pop 3 i 1 jacka vilken stl skulle passa honom 74 eller 80??

• star67

Någon vet hur var kappahl föraårets overaller stl 80?? jag har hittat en i bra pris 170 kr begagnad vet inte om jag köper den eller en annan från pop helt ny för 300 kr + frakt??!!

dena från pop stl 80.
  • star67
    Tina83 skrev 2010-08-24 13:47:41 följande:
    tror ni Fix-overallen eller KAppahl-overallen är bäst i år?  rabattkoderna hinner ju gå ut innan vi föräldrar komerut den 2 september,..Hmm....
    vet inte om man ska köpa den svarta fixen eller den gröna från kappahl
    du kan köpa både två och sen lämna tillbaka en av dem.
  • star67
    star67 skrev 2010-08-24 10:26:32 följande:

Är den av äldre modeler ?? den är helt ny för 300+ frakt eller jag behåller fix i svart vad tycker ni?? jag tycker att den här är biligt men kanske den är inte så populär hon har köpt den från Outlet . vad hade ni gjort min fix har köpt också ganska biligt med kopunger.
  • star67

Jag såg softshel jackor på en butik svart och turkos jätte fina för 299 kr mycket finare än årets tycker jag inte så klumpiga jag tror de är från föra året eftrsom jag såg en liknande på rea på samma butik fast i rött. har ångrat mig mycket att jag inte köpte den. är de från föra året?? de varflecce fodrad.

• star67
    Lejån skrev 2010-08-24 18:43:02 följande:
    För en liten? Nej, inte särskilt praktiskt om de ska vara ute och busa i snön...
    jaha det är en lite som har börjat dagis nu 86 är lite för stor för honom även overall. men kanske de passar när den är dags.
  • star67

är den hära slut på nätet jag såg den inte ?? oj va snabb de tog slut
  • star67

Ja fix är kort i kroppen och långa ben men kolla kappahl dem var stor i kroppen och korta ben.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11