Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Enensammamma skrev 2010-08-06 09:23:12 följande:
    usch vad tråkigt Att barn kan va så grymma...

Nej Nej hon måste inte alls ha rosa Har köpt mkt på "killdelen" i olika butiker till henne Men jag GILLAR färgen rosa bara och grön, gul och lila Vissa turkosa färger är fina också Vad jag undrade var varför det inte finns sånna färger med "kill" tryck?  Småfolk har ju inte heller det liksom. En rosa tröja med gröna monstertrucks eller dumpers tex
    http://butik.kameleontdesign.se/images/IMG_3212.JPG
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Enensammamma skrev 2010-08-06 09:41:46 följande:
    Här är lite sånna trista kläder/färger jag menar. Detta hade jag aldrig köpt (hoppas jag inte trampar någon på tårna nu, Smaken är ju som baken )

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=910...   

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=934...

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=904...

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=906...

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=885...
    nä inte så kul dom.. men man behöver ju inte handla dom.. det finns ju massa fina på pojk med, emellanåt ialla fall jag handlar mest småfolk o molotröjor på rea till min son för jag gillar sällan utbuden i andra butiker
  • Buttelina
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-24 12:19:49 följande:
    Usch men den var väl inte så vacker hmmm och så hatar jag overaller som har tossor som sitter fast men det är ju jag det.
    inte så snygg kanske men tossorna sitter inte fast..
  • Buttelina
    Ruso skrev 2010-08-26 15:45:29 följande:
    Har hämtat två paket på lindex i dag... bla FIX overallen till sonen. Provade (hann dock inte med att fotta för han ville inte prova....) Alltså, ärm och ben längd finns det gott om plats att växa i, men när det gäller själva kroppen så blev det inte jättemycket egentligen... Man kan säga att det jag kunder gripa tag i var från dragkjedjans slut och neråt, några cm blev det ju i alla fall. Jag är lite nyfiken på att prova 104, men om både ärmar och ben är en del mer på den kommer det inte se bar ut alls, han kan absolut inte ha de så mycket längre än de är nu tycker jag.
    Jag har aldrig tyct min son är specillet lång i kroppen, och inte har han korta ben heller... hm... får ta en bild sedan så får ni se. Hur mycket skall man behöva ha i grenen att växa på?

Fick också lite andra kläder, hade köpt några plysch i 98 åt sonen då 92 är knappa, samt en BAmse tröja. Tröjan tog jag i 92 då jag tidigare upplevd dem som stora och vida, så döm om min förvåning när den satt tajt! Får nog gå upp där med. SEdan hade jag köpte strumpor i 22-24 till en kille som har skor i 24 och 25... ??? Vad tänkte jag där?

Och den sista saken... de där fina svarta mjukisbyxor med gråa stjärnor... varför i hela friden hade jag beställ 92 i den när jag hade 98 på plyschen??? OK, de går att använda nu, men då får han inte växa och byxan får inte krympa i tvätt... känns omöjligt att det skulle bli så. Tror inte byxan finns på mitt lindex, och den fanns ju heller inte kvar på nätet...
    ajdå inte många rätt där inte

angående bamse tröjan.. vilken beställde du? jag har den blå med gröna kantband i 110 till min son som är typ 98cm och den sitter BRA Förvånad.
  • Buttelina
    Ruso skrev 2010-08-26 23:19:24 följande:
    Kolla bildtråden och ge mig lite råd tack!!!
    tycker modellen ser skum ut faktiskt. det ser ju ut som det drar i grenen när han sträcker upp armarna... och så är det nu, tänk då hur den sitter i jan/feb.. 5-6 månader dit. nää jag hade inte behållt
  • Buttelina
    zuperduperme skrev 2010-08-28 09:59:26 följande:
    ska köpa velour byxor på linex till min flicka idag. hon är 84 cm lång. ska jag ta 86 eller 92? va tycker ni?
    från jr sidan? 92..
  • Buttelina
    Tegu skrev 2010-09-07 11:02:52 följande:
    Någon som vet när nästa lindexkupong kommer??
    runt den 15e brukar dom komma
  • Buttelina
    maggan75 skrev 2010-09-23 15:44:33 följande:

Är det ngn som haft problem med dragkedjan på Fix jackorna ???  
    Så här serhar tösens jacka blivit och dne lilla metall grejen som ska sitta där har lossnat
    Köpte den ju i våras  tycker det är lite dåligt faktiskt

den hade jag reklamerat
  • Buttelina
    star67 skrev 2010-10-14 17:25:02 följande:
    jag vet men tänker fråga säljare vad tycker hon.
    men åh jag hade blivit skitsur om nån hade försökt dra sig ur. du får köpa jackan och sälja den själv igen om du ångrat dig. Tänk efter FÖRE du köper
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11