Ruso skrev 2010-08-26 15:45:29 följande:
Har hämtat två paket på lindex i dag... bla FIX overallen till sonen. Provade (hann dock inte med att fotta för han ville inte prova....) Alltså, ärm och ben längd finns det gott om plats att växa i, men när det gäller själva kroppen så blev det inte jättemycket egentligen... Man kan säga att det jag kunder gripa tag i var från dragkjedjans slut och neråt, några cm blev det ju i alla fall. Jag är lite nyfiken på att prova 104, men om både ärmar och ben är en del mer på den kommer det inte se bar ut alls, han kan absolut inte ha de så mycket längre än de är nu tycker jag.
Jag har aldrig tyct min son är specillet lång i kroppen, och inte har han korta ben heller... hm... får ta en bild sedan så får ni se. Hur mycket skall man behöva ha i grenen att växa på?
Fick också lite andra kläder, hade köpt några plysch i 98 åt sonen då 92 är knappa, samt en BAmse tröja. Tröjan tog jag i 92 då jag tidigare upplevd dem som stora och vida, så döm om min förvåning när den satt tajt! Får nog gå upp där med. SEdan hade jag köpte strumpor i 22-24 till en kille som har skor i 24 och 25... ??? Vad tänkte jag där?
Och den sista saken... de där fina svarta mjukisbyxor med gråa stjärnor... varför i hela friden hade jag beställ 92 i den när jag hade 98 på plyschen???

OK, de går att använda nu, men då får han inte växa och byxan får inte krympa i tvätt... känns omöjligt att det skulle bli så. Tror inte byxan finns på mitt lindex, och den fanns ju heller inte kvar på nätet...
ajdå inte många rätt där inte
angående bamse tröjan.. vilken beställde du? jag har den blå med gröna kantband i 110 till min son som är typ 98cm och den sitter BRA

.