Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Finesse skrev 2010-04-23 23:00:36 följande:
    Buttelina: jaaa.. det kostar ju pengar Åsså blir jag besviken på mig själv att jag inte kan hålla mig.. men jag tog 104 så förhoppningsvis kan hon ju ha det nästa sommar oxå.. eller iaf hela hösten
    haha
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    AnkiFalun skrev 2010-04-26 07:54:34 följande:
    Det där söta bamse setet för 149 eller vad det var, i två färger med prickiga tights till, nån som vet om dom fått in dom i affär med?
    japp i min ena affär hade dom kommit in. blev den rosa. den gröna var fin men inte lika fin som babysetet i grönt är så jag köpte babysetet istället tog 86 till min dotter som eg har 116 haha stod och jämförde och leggingsen i 86 var bara 4cm kortare än dom i 116 och tunikan i 86 var exakt lika stor som en fixtröja i strl 116. haha ska prova sen och se om det funkar
  • Buttelina
    Pigelinen skrev 2010-04-26 16:47:09 följande:
    Lägg gärna in bild sen
    finns bilder i bildis strax
  • Buttelina

så nu är där bilder i bildis på bamsekläderna. det ena settet är 86 och andra 116 man ska verkligen inte stirra sig blind på storlekar

• Buttelina
    Pigelinen skrev 2010-04-26 17:53:44 följande:
    låter bra!Skulle ju inte shopa mera, och det har jag inte gjort... inte kläder ivarjefall men jag har köpt en antik växa säng till vår dotter idag Min man är just nu iväg och hämtar hem den. Den var så himla fin. Nu ska jag iväg i morgon o köpa vit färg o måla den. Funderar på om jag ska måla en prinsesskrona eller någon ord på huvudgaveln som är 125cm hög.
    åh vad kul
  • Buttelina
    Pigelinen skrev 2010-04-26 19:21:40 följande:
    Ja Älskad från första stund var underbart!!!!Hum... blev lite skeptisk till bilderna på bamsekläderna... tyckte att det rosa setet mer såg ut som nattlinne och det andre var lite för litet för min smak, men sen har ju min dotter ifs bara 92 så hon kanske kan ha 86... får ta med henen och prova
    det rosa settet kommer krympa. det är ju som en klänning..

det gröna setet sitter prefekt enligt mig, som en tröja inte som en tunika. tunikan var exakt lika stor som en fixtröja strl 116.
    på en liten tös som har 86/92 kommer 86an passa perfekt som långa leggings och klännig/tunika
  • Buttelina
    Wilmis07 skrev 2010-04-26 22:22:18 följande:
    Hur lång är din tjej?
    ca 105cm
  • Buttelina
    AnnaFreja skrev 2010-04-27 16:39:01 följande:
    Hej och hopp! Är det någon som vet om t-shirtarna och leggingsarna med äpplen och päron finns kvar?
    i malmö finns dom
  • Buttelina
    Thegran skrev 2010-04-30 12:04:50 följande:
    ggäller 25% smset på t3b2 också? nån som vet?
    jepp
  • Buttelina

igår shoppade jag lite till det blev den nya orange bamse trshirten, bamse shortssetet till flick och sen shoppade jag en långärmad bamsetröja för 49kr och sen 25% på det ord pris var 129kr

sen shoppade jag en tröja till mig själv

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11