Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Wailea skrev 2011-01-23 20:19:40 följande:
    Fast varför skickar de först en med post och sedan en med mail. Känns ju liksom som om man borde kunna använda båda dessa varianter då, eller?
    kanske?
    ÖNadja skrev 2011-01-23 22:00:26 följande:
    Butte: Shit, dina barn är ju jätte lika varandra! Glad såg i VV bt! Är det dej eller pappan dom är mest lik?
    hehe jaa dom är lika varnadra dom är nog mest lik pappan faktiskt meeen många tycker att bella är lik mig och alex är lik pappa så jag vet inte

hur går det med din lilla dotter? hur gammal är hon nu? vill se mer bilder juu
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    ÖNadja skrev 2011-01-24 09:42:56 följande:
    Ella har hunnit blir snart 10 månader (!),  Förvånad det är sjukt vad fort tiden går! Vi köpte hus när hon va 2 månader och tiden har bara runnit oss ur händerna! Allt går bara bra med hon, Elvis tycker mycket om sin lillasyster och dom leker jätte bra. Skrattande Har varit lite slö på det där med bilder, måste nog åtgärda det. Drömmer
    shit 10 månader Förvånad va tiden går fort!! jaa du måste veeeerkligen lägga in fler bilder på henne (och storebror såklart )
  • Buttelina
    maggan75 skrev 2011-03-06 11:16:41 följande:
    Frågade honom precis och han valde den själv oxå   så det blir den  jagvar nog mest inne å den oxå

Tack för hjälpen
    bra smak han har
  • Buttelina
    winters skrev 2011-03-11 12:32:32 följande:
    Det här såg ut att vara fina vardagsshorts, någon som vet hur de kan tänkas vara i storlek, är ju bra om de täcker knäna, men ej kul om de ser ut som för korta byxor?! Skrattande

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=148...
    ser ut som att det var dom jag hade förra året... min son hade förra året strl 104 och han var ca 98-100cm. satt super
  • Buttelina
    lillronya skrev 2011-03-18 21:06:08 följande:
    Hängslejeans med en "snusnäsduk" i bakfickan.
    Finns på hemsidan och ser väldigt coola ut.
    Finns i bt med.
    ska jag kolla på vårt kappahl med? blir ju lite i frakt men vill man ha så vill man
  • Buttelina
    lillronya skrev 2011-03-18 21:38:51 följande:
    JA det hade varit gulligt.
    De är värda lite frakt.
    Tror vi ska slå till med 110, faktiskt.
    har nog ingen möjlighet att ta mig in imorgon men i övermorgon så jag ringer dit imorgon och hör.. och har dom så lägger jag undan
  • Buttelina
    lillronya skrev 2011-03-18 22:04:45 följande:

Ingen brådska, men tack så mycket.

verkar ju vara lite bråttom så som de säljer slut
  • Buttelina
    lillronya skrev 2011-03-20 20:31:44 följande:

Börjar bli en aning desperat här.

Om det är någon som får tag i ett par av de fina hängslebyxorna från kappahl här ovan i stl 110 så får någon gärna köpa åt mej.

glömde meddela juu. de var slut på det kappahl här vid oss.. kan kolla på andra kappahl i stan imorgon
  • Buttelina
    lillronya skrev 2011-03-23 15:07:23 följande:
    Det får du jättegärna göra!
    KAn dock inte föra över pengar till dej förrän på fredag.
    Men om det är ok så gärna!
    här var dom slut på andra kappahl med populära dom där!!
  • Buttelina
    lillronya skrev 2011-03-23 21:56:40 följande:
    Maggan75 fick tag i ett par till mej.
    Så himlans gulligt!
    Och tur för mej.
    åh vad bra!! kul
  • Buttelina
    sarsparis skrev 2011-04-12 11:28:44 följande:
    usch då! Måste säga att jag tycker att lindex kläder betett sig lite konstigt på sistone. Köpt två t.shirtar til sonen, den ena röda med ankare på och den ena med en traktor på. Första gången jag tvättade den röda (som dessutom är ekologisk) så blev alla vita ankare rosa, fick en ny, tvättade den då helt själv i maskinen, och det vita är rosa igen, så nu får jag gå tillbaka med den också. Traktortröjan krypmte jättemycket i tvätten, den var stor när jag provade den på sonen, nu är den nästan för liten, så den åker också tilbaka.  För ca en månad sen köpte jag ett par jeans till sonen, de är endast använda på 2 kalas, nu såg jag att de spruckit ca 10 cm i grenen. Har aldrig någonsin varit med om liknadne, har vad jag kommer ihåg reklammerat ett lindex plagg under alla åren och de var fix jackan förra året. Funderar allvarligt på att inte köpa något mer därifrån på ett tag....
    jag har också varit med om flertalet lindexplagg som gått sönder, sömmar som släppt osv. 4 leggings gått sönder i rumpan.. hela sömmen släppte på det ena paret och i 3 andra par börjar sömmen luckras upp.. en bamse tröja släppte hela sömmen i armen osv.. när just nu är jag ganska lindex trött och har inte köpt nått de senaste månaderna
  • Buttelina
    ÖNadja skrev 2011-04-12 21:09:20 följande:
    När ja köpte äppeltröjan tror ja det var och hade tvättat den första gången så stank det när ja öppnade tvättmaskinen, jag vet inte vad det var, men hela tröjan stank typ kemikalier...
    uhh
    Moonis skrev 2011-04-13 16:39:21 följande:
    Fyndade lite fint idag, en jeanskjol Fix, kortbyxor, velour byxa och 9 par tights för 252:- bara. Käns bra fyndat

Jag brukar förresten inte ha direkt problem med deras kläder, trist för er som haft det. 
    oj vad många tajts du hittade kul! jag hittade jeanskappan, en skjorta, ett par puffiga shorts till min dotter samt 8 par strumpor till mig för 240kr sammanlagt

Jag var lite trött på lindex men gick in för att handla stumpor bara.. jag är för snål när det gäller strumpor till mig så det handlar jag bara för halva reapriset och skjorta skulle min son ha till sitt 4 års kalas i helgen. blev rätt glad när där hängde en rosa för 50kr sen jeanskappan.. ja den visste jag att min dotter skulle ääälska
  • Buttelina
    Moonis skrev 2011-04-14 13:19:10 följande:
    Ja, trodde knappt det skulle finnas något alls i den butiken men dom stog och langade fram massa fint medans jag kollade igenom. Så jag blev sjukt nöjd men är ändå så sugen på den där kappan, kommer ångra mig massor har jag känsla av Rynkar på näsan
    Är nog samma shorts jag köpte, gråa, jätte söta. Tjejen fick dom på sig idag med söta ballerina trumpbyxor jag ochså fyndade
    ja gråa. dom var jättesöta! kul att dom plockade fram en massa här plockade dom med fram.. stod o höll i mumin lila/gröna settet hela för 80kr.. var sugen men hoppade känner mig nöjd med att jag kunde stå emot
  • Buttelina
    Ms Ms Kanga skrev 2011-04-14 21:17:33 följande:
    Har månadens kupong kommit? Är det 30% på hela köpet?
     * håller tummarna*
    nä en vara Obestämd
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11