Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

LJ2 skrev 2010-04-13 20:05:54 följande:
    typiskt dig o göra såna fynd
    är det jag är på hugget när det är reor
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    LJ2 skrev 2010-04-13 20:23:03 följande:
    nähä?? hade jag ingen aaaning om "rea" i himlen snart *lääängtar*men kappahl o lindex funkar alldels utmärkt de med... hmm.. kanske skulle ta sig in nån dag snart o spana lite.. fanns några tröjor på kappahl jag spanade på åt sonen.. hmm..
    jaa åhh jag längtar till himlariket

åk dit, toppenpriser ju
    solstraalen skrev 2010-04-13 20:22:28 följande:
    Sådärja, fick reklamera skalbyxorna på pop, hittade en spricka i ena limmade kanten oxå.Så köpte 110 i fix överdragsbyxor och vet ni, dom är faktist längre i benen än pops 116!
    vad skönt att du fick reklamera
  • Buttelina

idag har jag fyndat lite till en
    bamsemorgonrock för 70kr (ordpris 229)
    två par gröna strumpbyxor för 5kr/st (ord 59/st)
    trosor 30kr/4par
    finbyxor till lillebror till julafton för 60kr (ordpris 200)
    shorts/linne bamse set för 35kr (ord 149)
    kjol i frotte 10kr (ordpris 49)

sen lite kul var att jag köpte ett par bamsefoppa och bamse tshirt som hon också råkade slå 50% på oooups haha

sen blev det en del till som jag inte minns

• Buttelina
    Line80 skrev 2010-04-14 20:55:22 följande:
    härliga fynd!!Jag hittade inte ett enda fynd i rätt stl varken till mej eller barnen på mitt Lindex.. men det är som vanligt.. dom har alltid så litet utbud på rean
    åh så himla trist. här har jag 4 lindex. och tar jag mig en liten tur så har jag två till inom räckhåll... så där är ju en del att välja på

men en av lindexbutikerna hade verkligen INGET.
  • Buttelina
    maadicken skrev 2010-04-15 10:03:52 följande:
    då får vi se vad dom säger då. detta är på HM. egentligen spelar det ingen roll, men eftersom jag har lite taskigt med pengar och har tittat ut andra byxor i annan butik så skulle pengarna vara bättre just nu.du kan ju alltid sälja dittpresentkort på tradera.  jag har oxå ett, men det sparar jag till rean om jag inte hittar nåt innan
    har du inget kvitto så får du inte pengarna tillbaka på lindex.. jag fick inte det i alla fall
  • Buttelina
    Line80 skrev 2010-04-15 16:06:44 följande:
    vad ere för kuponger som kommit? ja det är klart du kan gå göra ett återköp.. det har jag gjort flera ggr när samma sak hänt mej! 200 är ju dessutom mkt pengar!
    30% på ett plagg barn/dam och nått till
  • Buttelina
    AochJsMamma skrev 2010-04-16 17:10:54 följande:
    Bra gjort Tvillingmamman!! Någon som vet hur "Crocs" tofflorna /Foppa tofflorna som de fått in på Lindex är i stl?? Tänkte ha till sonen på stranden i sommar..
    bamse?? dom är normala.. har 28or till min son som hade 28 på sina vikingsko i vintras
  • Buttelina
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-04-16 19:48:35 följande:
    Har du ett innermått på dem? Det vore snällt om du ville mäta.
    hmm ca 17cm är innemåttet vid stortån
  • Buttelina
    etindris skrev 2010-04-16 21:44:05 följande:
    Om ni skulle sälja ett par nya stjärnjeans på Tradera vad skulle ni sätta för utropspris? och vad skullen ni döpa jeansen till i annonsen?
    NYA jeans med stjärnor från LINDEX strl ??
  • Buttelina
    jordnöten skrev 2010-04-17 23:38:27 följande:
    Någon som skrivit ut flera gånger och använt kupongerna flera gånger? Går det eller dokumenteras det på något vis att man använt rabatten redan?
    står faktiskt bara kan ej kombineras md andra erbjudanden. det står iiinget om att man inte får använda kuponger flera ggr {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11