• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • snoozen
    molnen skrev 2010-04-25 20:43:16 följande:
    Någon som testat Mykidoo kläder och kan utala sig om kvalite och st. mm (inte jag som säljer mm)
    Har några bodys plus byxor och en mössa. Är inte helt nöjd då trycket flagnat/lossat. Storleksmässigt tycker jag att de är normala. I övrigt så är det tjock o härlig kvalite på själva tyget, har inte blivit nå tvättnoppig heller. Men jag kommer inte köpa något mer från dem, tycker inte att de var värda priset men det är ju en smaksak
  • AnkiFalun

Det där söta bamse setet för 149 eller vad det var, i två färger med prickiga tights till, nån som vet om dom fått in dom i affär med?

• Pigelinen

Tog fram båda bamsetunikorna på dator och så fick min dotter kolla på dem och så frågade jag vilken som var finast och hon sa DEN och peckade på den gröna Hon är drygt 1½år så jag vet inte hur mycket hon eg förstod men nu har hon valt Men väntar till shortsen släpps också, ni kan väl ropa när de släpper dem också... Sen måste jag verkligen sluta köpa kläder till min dotter, hon har ju massor redan.

• OsynligtSmåkryp
    molnen skrev 2010-04-25 20:43:16 följande:
    Någon som testat Mykidoo kläder och kan utala sig om kvalite och st. mm (inte jag som säljer mm)
    Jag köpte två kortärmade tröjor alá 80-tal + en mössa med stora ögon på för ett par veckor sedan på en mässa. Alla plaggen håller sig fina ännu men så är tröjorna bara tvättade två gånger var.
    Men för 99:- styck var dom absolut värda sitt pris och jag tycker att dom är normala i storleken!
  • Tullemi
    anette 81 skrev 2010-04-26 11:13:31 följande:
    Fina jeansinte min auktion
    Ja, jättesnygga . Jag budade men vann dom ej. Tack för tipset iaf .
    Milea 080217 Lucas 100202
  • anette 81
    Tullemi skrev 2010-04-26 12:15:39 följande:
    Ja, jättesnygga . Jag budade men vann dom ej. Tack för tipset iaf .
    vad synd
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • Buttelina
    AnkiFalun skrev 2010-04-26 07:54:34 följande:
    Det där söta bamse setet för 149 eller vad det var, i två färger med prickiga tights till, nån som vet om dom fått in dom i affär med?
    japp i min ena affär hade dom kommit in. blev den rosa. den gröna var fin men inte lika fin som babysetet i grönt är så jag köpte babysetet istället tog 86 till min dotter som eg har 116 haha stod och jämförde och leggingsen i 86 var bara 4cm kortare än dom i 116 och tunikan i 86 var exakt lika stor som en fixtröja i strl 116. haha ska prova sen och se om det funkar
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Pigelinen
    Buttelina skrev 2010-04-26 16:04:34 följande:
    japp i min ena affär hade dom kommit in. blev den rosa. den gröna var fin men inte lika fin som babysetet i grönt är så jag köpte babysetet istället tog 86 till min dotter som eg har 116 haha stod och jämförde och leggingsen i 86 var bara 4cm kortare än dom i 116 och tunikan i 86 var exakt lika stor som en fixtröja i strl 116. haha ska prova sen och se om det funkar
    Lägg gärna in bild sen
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11