• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Buttelina
    Pigelinen skrev 2010-04-26 16:47:09 följande:
    Lägg gärna in bild sen
    finns bilder i bildis strax
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

så nu är där bilder i bildis på bamsekläderna. det ena settet är 86 och andra 116 man ska verkligen inte stirra sig blind på storlekar

• Pigelinen
    Buttelina skrev 2010-04-26 17:47:04 följande:
    finns bilder i bildis strax
    låter bra!

Skulle ju inte shopa mera, och det har jag inte gjort... inte kläder ivarjefall men jag har köpt en antik växa säng till vår dotter idag Min man är just nu iväg och hämtar hem den. Den var så himla fin. Nu ska jag iväg i morgon o köpa vit färg o måla den. Funderar på om jag ska måla en prinsesskrona eller någon ord på huvudgaveln som är 125cm hög.
  • Buttelina
    Pigelinen skrev 2010-04-26 17:53:44 följande:
    låter bra!Skulle ju inte shopa mera, och det har jag inte gjort... inte kläder ivarjefall men jag har köpt en antik växa säng till vår dotter idag Min man är just nu iväg och hämtar hem den. Den var så himla fin. Nu ska jag iväg i morgon o köpa vit färg o måla den. Funderar på om jag ska måla en prinsesskrona eller någon ord på huvudgaveln som är 125cm hög.
    åh vad kul
  • Rocktroll
    Pigelinen skrev 2010-04-26 17:53:44 följande:
    låter bra!Skulle ju inte shopa mera, och det har jag inte gjort... inte kläder ivarjefall men jag har köpt en antik växa säng till vår dotter idag Min man är just nu iväg och hämtar hem den. Den var så himla fin. Nu ska jag iväg i morgon o köpa vit färg o måla den. Funderar på om jag ska måla en prinsesskrona eller någon ord på huvudgaveln som är 125cm hög.
    Här ska också målas växasäng imorgon {#lang_emotions_sealed} funderar också på något till huvudgaveln men vet inte vad.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • Pigelinen
    Rocktroll skrev 2010-04-26 17:59:53 följande:
    Här ska också målas växasäng imorgon  funderar också på något till huvudgaveln men vet inte vad.
    Nej det är så svårt... ena stunden är jag inne på konturerna på en prinsesskrona medan sen funderar jag på "Sov gott min skatt" eller något sånt men då tyckte mamma att det lät som en sista häslning... iiii och så vill vi ju verkligen inte att någon ska uppfatta de.
  • Rocktroll
    Pigelinen skrev 2010-04-26 18:08:57 följande:
    Nej det är så svårt... ena stunden är jag inne på konturerna på en prinsesskrona medan sen funderar jag på "Sov gott min skatt" eller något sånt men då tyckte mamma att det lät som en sista häslning... iiii och så vill vi ju verkligen inte att någon ska uppfatta de.
    Haha nä det kanske inte är så lyckat. Jag funderar på att skriva typ Gullunge, Sötnos eller liknande.

Är förresten grinig över att bamseklänningen inte kan flytta hem hit, setet var ju gigantiskt {#lang_emotions_surprised}
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • Rosenbarn
    Pigelinen skrev 2010-04-26 18:08:57 följande:
    Älskad från första stund  De uttrycket gillar jag!
  • Pigelinen

Ja Älskad från första stund var underbart!!!!

Hum... blev lite skeptisk till bilderna på bamsekläderna... tyckte att det rosa setet mer såg ut som nattlinne och det andre var lite för litet för min smak, men sen har ju min dotter ifs bara 92 så hon kanske kan ha 86... får ta med henen och prova

• Rosenbarn
    Pigelinen skrev 2010-04-26 19:21:40 följande:
    Ja Älskad från första stund var underbart!!!!Hum... blev lite skeptisk till bilderna på bamsekläderna... tyckte att det rosa setet mer såg ut som nattlinne och det andre var lite för litet för min smak, men sen har ju min dotter ifs bara 92 så hon kanske kan ha 86... får ta med henen och prova
    Ja visst är de ett fint citat. Jag älskar de!! För de är just de de är!!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11