• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tullemi
    zasata skrev 2010-04-24 09:27:17 följande:
    www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=8...Jag ahr blivit lite småkär i denna, någon av er som har den och vet hur den är?
    Åh, den hade ju varit såå fin med en "vanlig" överdel, alltså inga axelband på ena sidan. Lite för lolita-aktigt för mig.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Thegran

köpte supertuffa jeans till dottern, med röda hängslen till.
    och så hittade vi en hel del på HMs rea! Kul! Slänger nog ut kort senare på jeansen :)

• molnen
    Thegran skrev 2010-04-24 12:15:15 följande:
    köpte supertuffa jeans till dottern, med röda hängslen till.och så hittade vi en hel del på HMs rea! Kul! Slänger nog ut kort senare på jeansen :)
    Bild vore roligt Vad har du till ? funderar på de byxorna (visst var det hjärtan på fickorna).
  • Thegran
    molnen skrev 2010-04-24 12:25:36 följande:
    Bild vore roligt Vad har du till ? funderar på de byxorna (visst var det hjärtan på fickorna).
    ja, det är hjärtan på fickorna :) supertuffa! verkar dock inte finnas med på hemsidan.

tror det blir en gul t- shirt med rött biltryck från HM rean. har inte provat än, dottern sover middag just nu och ska sen kläs om ;)

tar kort senare och lägger ut under kvällen!
  • Tessou

Tycker spindeltröjan är så söt.. men tycker det ser knäppt ut att ''spindel-kropparna'' inte är på ''rätt plats'' om någon förstår? De är ju liksom vridna/snea...

ELIAS 090326
  • Ruso

Mortillsju: Den där jeanskjolen har min snart 6 åriga tös också - så fin!! Lilltjejen fick Bamse jeanskjolen, den går ju inte upp i storlek till storasyster, och den storasyster fick är nog för stor i midjan till lillasyster

Var inne med FIX overdragsbyxorna i dag och frågade om det var reklamation, det är hål och nötning precis vid de tejpade sömmarnas skarv på båda benen. Hon första sa att det nog måste ses på som vanlig nötning... att det blir ju lite så när de slits. Jag sa att om det inte vore för att det var en tejpas söm så utan vanlig sömn så hade jag tyckt det samma... Hon ropade till sig någon annan, och det första denna frågade var om det var FIX. När hon såg att det var det så var det en helt annan sak sa hon, be borde hålla mera. Tyvärr fanns inte varken 116 eller 122, och hon ringde 2 affärer till som inte hade. Hon sa att de där byxorna troligen inte finns någonstans, då de har ringt från Stockholm ner för att kolla storlekar, men hon skulle kolla med kundtjänst på måndag. Annars får jag ta något annat eller få pengarna igen.

Det är ju väl och bra, men flickan har inga andra byxor nu.... hoppas på sol och värme nästa vecka!!

• Ruso

De där fina jeansen på kappahl som alla vill ha till sina söner... hittade dem inte i dag - eller... var det kanske på tjejsidan de egentligen fanns?

Jag fick ta på två jättegulliga klänningar från förra vintagekollektionen på halva rean, inte i våra tjejers storlek dock men jag kunde inte låta bli... de är i svart sammet/velour men med kort ärm... är det klokast att tradera dem till hösten tror ni?

• Ruso

Köpte klänningar till tjejern som de skall ha på storebrors konfirmation nästa helg... hittade egentligen inget jag vill ha, varken på Lindex eller Kappahl (och så mycket mera fanns inte i stan...) Men storasyster på 9 hittade en klänning _hon_ gillade:

http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_305581_F_1.jpg till den skall hon ha svarta tajts och svart kofta.

Småflickorna fick denna: http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_317131_F_1.jpg undra om den blir fin nog med vita tajts/strumpbyxor och vit kofta?

Mellansonen var jättenöjd med en vit skjorta med lite svarta ränder i och med en svart slips, har svarta jeans hemma. Lilleman hittade jag inte något till...han har svarta byxor hemma, men skulle behöva en fin skjorta till...7

och konfirmanten själv har inte kläder, undrar när det passar han att åka och köpa det? De skulle ha svarta byxor och vit/ljus överdel... inte precis var han har hemma i skåpen...

och mamma själv... ? Nej, jag hittade som vanligt inget...

• zasata

Köpte jättefina jeansleggins på lindex idag,
    såg fina på kappahl jag ville ha men fanns inte i rätt stl, jeanstajts med lite lappar på, så tuffa och mjuka.
    Dottern fick en grön/blå bamse keps med..
    Och lite 3b2 till sonen :D

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11