• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • h80
    Hallonmaja skrev 2010-04-28 20:02:53 följande:
    Åh fick du sms:et? Jag väntar fortfarande, men då kanske det bara tar lite tid.
    du borde ha fått det
  • Rosenbarn

Jag fick stänga av telefonen och sedan kom de. Vet inte om var sammanträffande men då fick jag de. TACKKKKKKKKKK

• Hallonmaja
    h80 skrev 2010-04-28 20:07:18 följande:
    du borde ha fått det
    Har inte fått det. Har provat att stänga av och sätta på mobilen. Konstigt!

Ingen annan som kan tänka sig att skicka vidare sms:et till en kvinna i shoppingnöd? {#lang_emotions_laughing}
  • anette 81

Tack för smset. Hur ändrar man vem har fått det av?

Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • Finesse

Var å shoppade på lindex idag..

Och eftersom mitt paket kom idag lämnade jag tillbaka allt å fick 25% haha man är ju snål!

Sen så var det inte bara ett köp utan man fick använda sms:et så många ggr man ville å det gäller på rean och även t3b2.. jag handlade för 913:- men betalade 478:-

Ebba 071228
  • Rosenbarn
    anette 81 skrev 2010-04-28 20:38:40 följande:
    Kan man göra de i efterhand??? Jag tänkte testa! Får väl hålla tummen lite fint. hihi
  • Ruso

Då har man shoppat lite... först i går så köpte jag en jeansjacka till mig för 30%, sedan finbyxa och väst till lillgrabben för 30% per del. Tyckte sedan inte jag hade råd med mera...

Men så kom ju 25% på allt på sms, och jag hade ändå vägarna förbi Lindex, så nu har dottern fått den gröna Bamse tunikan med prickiga tajts, andra dotterna en vit, röd, blå tunika från fix, en jättefin Emil och Ida pyjamas, bruna Bamse byxor och beige Bamse shorts till lilleman, grön/brun Bamse t-shirt... försökte hålla igen, anser att detta var saker som behövdes

Får se om det blir något mer, Sms:et räcker även i morgon och på fredag, och jag skall in och lämna FIX byxan för reklamation...

• Smultronhjärta
    anette 81 skrev 2010-04-28 20:38:40 följande:
    Du döper om avsändaren till Lindex Club i din telefonbok
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • AochJsMamma

Även jag handlade för sms:et igår...till mig hör o häpna! Händer typ aldrig annars...blev iallafall tre tunikor, en scarf och en jeansjacka supersöt lite "kvinnligare" så att säga- love it!) Sen så blev det en blå/vitrandig  t-shirt, ett par blårutiga shorts och en blå pike (allt från FIX) till sonen oxå. Nästan 500 spänn i rabatt, me like!

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11