• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Xgirl83
    ÖNadja skrev 2010-04-30 19:00:45 följande:
    den där 25% fungerar den även på nätet?
    Nej, och så gällde den väl bara t o m idag.
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • Hallonmaja
    LillaJag89 skrev 2010-04-30 19:35:26 följande:
    måste fråga, är de bara jag som kan tänka mig att ha detta som en vanlig suit på sommaren? eller lyser den pyjamas? ;D så inte folk tror jag glömt klä på dottern ;D www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=7...
    Älskar mumin-pyjamasarna, men har också varit lite rädd för att folk ska tro att jag glömt klä på henne

Hur länge räcker 30%-checken?
  • Tullemi
    Hallonmaja skrev 2010-04-30 19:58:35 följande:
    Älskar mumin-pyjamasarna, men har också varit lite rädd för att folk ska tro att jag glömt klä på henne Hur länge räcker 30%-checken?
    30% har väl redan gått ut. Var väl den 27: de tror jag.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • mollan nu
    LillaJag89 skrev 2010-04-30 19:35:26 följande:
    måste fråga, är de bara jag som kan tänka mig att ha detta som en vanlig suit på sommaren? eller lyser den pyjamas? ;D så inte folk tror jag glömt klä på dottern ;Dwww.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=7...
    Jag tycker mönstret är lite väl pyjamas, just när det är så småmönstrat.
    Men har man något till tex en scarf som tar upp någon av färgerna tror jag det ser bättre ut.
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Buttelina

igår shoppade jag lite till det blev den nya orange bamse trshirten, bamse shortssetet till flick och sen shoppade jag en långärmad bamsetröja för 49kr och sen 25% på det ord pris var 129kr

sen shoppade jag en tröja till mig själv

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • puh fantast

Så 25% sms:et gällde även på rea?!
    Å, så surt, handlade ett par jeans till sonen på rea men trodde inte det gällde rea, då hade jag kunnat handlat nå´t mer.

Någon som vet var man kan få tag i bodysuits med korta ben och ärmar i stl. 98.
    Som denna:

www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx

Behöver inte vara mumin, är intresserad av allt. Vill ha de som pyjamas åt dottern i sommar.

• Finesse
    puh fantast skrev 2010-05-01 13:01:25 följande:
    Så 25% sms:et gällde även på rea?! Å, så surt, handlade ett par jeans till sonen på rea men trodde inte det gällde rea, då hade jag kunnat handlat nå´t mer. Någon som vet var man kan få tag i bodysuits med korta ben och ärmar i stl. 98. Som denna: www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=7... Behöver inte vara mumin, är intresserad av allt. Vill ha de som pyjamas åt dottern i sommar.
    tror det kan vara rätt svårt..
    Ebba 071228
  • maadicken

tvättar ni fix skaljackn med sköljmedel? det står inget i den, men man brukar ju inte använda sköljmedel till liknande jackor, tex POP. hur gör ni?

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • snoozen
    puh fantast skrev 2010-05-01 13:01:25 följande:
    Så 25% sms:et gällde även på rea?!Å, så surt, handlade ett par jeans till sonen på rea men trodde inte det gällde rea, då hade jag kunnat handlat nå´t mer.Någon som vet var man kan få tag i bodysuits med korta ben och ärmar i stl. 98.Som denna:www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=7...Behöver inte vara mumin, är intresserad av allt. Vill ha de som pyjamas åt dottern i sommar.
    Om du kan tänka dig annat än Lindex så finns det fina i internetbutiker:
    http://www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=5246&c=118&page=1&rnum=3

http://www.luckylittleme.se/product.asp?product=41788

http://www.luckylittleme.se/product.asp?product=37876

Googla så finner du mer
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11