• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Hallonmaja

Vad är det som gör att vissa får sms:et och vissa inte? Är medlem i Lindex club och handlar mycket där. Ändå inte fått nåt sms =/ Har så mycket jag behöver köpa så det vore perfa med 25% på ett helt köp!

• Hallonmaja
    Hallonmaja skrev 2010-04-28 19:15:59 följande:
    Vad är det som gör att vissa får sms:et och vissa inte? Är medlem i Lindex club och handlar mycket där. Ändå inte fått nåt sms =/ Har så mycket jag behöver köpa så det vore perfa med 25% på ett helt köp!
    Aha, läste att man ska dra sitt kort 3 ggr/mån. Det tycker jag att jag borde gjort, är ju där för jämnan känns det som Hoppas på att få sms:et av h80 istället {#lang_emotions_laughing}
  • Rosenbarn
    Hallonmaja skrev 2010-04-28 19:22:51 följande:
    Aha, läste att man ska dra sitt kort 3 ggr/mån. Det tycker jag att jag borde gjort, är ju där för jämnan känns det som Hoppas på att få sms:et av h80 istället
    Hon hade skickat till mig skrev hon med inte fått någon än måste blivit nå del. Någon annan som kan tänkas??? *snälla*
    Har en kod för babyplagg om någon vill ha!
  • Xgirl83
    Hallonmaja skrev 2010-04-28 19:22:51 följande:
    Aha, läste att man ska dra sitt kort 3 ggr/mån. Det tycker jag att jag borde gjort, är ju där för jämnan känns det som Hoppas på att få sms:et av h80 istället
    Tror inte att det stämmer, jag tvivlar på att jag drar mitt kort 3 ggr/månad. Istället verkar det vara en ren slump vilka som får det. Jag brukar alltid få det, det har bara varit något enstaka jag inte har fått. Det finns de som handlar betydligt mer än jag som inte får det. Deras system verkar inte fungera helt enkelt.
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • Rosenbarn
    Xgirl83 skrev 2010-04-28 19:25:01 följande:
    Tror inte att det stämmer, jag tvivlar på att jag drar mitt kort 3 ggr/månad. Istället verkar det vara en ren slump vilka som får det. Jag brukar alltid få det, det har bara varit något enstaka jag inte har fått. Det finns de som handlar betydligt mer än jag som inte får det. Deras system verkar inte fungera helt enkelt.
    Nå tror detsamma. Deras system verkar inte fungera
  • Rosenbarn

Tack H80 Nu ska de shoppas Blir Ida Bodyn till tösen med matchande Emil tröja till sonen. Bamse body samt en klänning samt lite annat smått. Behöver underkläder till mig själv också---barn förändrar ens kropp....

• Hallonmaja
    Rosenbarn skrev 2010-04-28 19:36:05 följande:
    Tack H80 Nu ska de shoppas Blir Ida Bodyn till tösen med matchande Emil tröja till sonen. Bamse body samt en klänning samt lite annat smått. Behöver underkläder till mig själv också---barn förändrar ens kropp....
    Åh fick du sms:et? Jag väntar fortfarande, men då kanske det bara tar lite tid.
  • Lilaa
    rebmetpes skrev 2010-04-28 12:46:31 följande:
    jag har inte handlat mycke på lindex i år, men jag fick sms i dag, så det stämmer inte
    Samma här
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11