Inlägg från: winters |Visa alla inlägg
  • winters

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

star67 skrev 2010-11-11 13:52:16 följande:
    någon har 50:- chek från kappahl ??
    Jag fick en i dag, men den är redan använd! Skrattande Den gick att kombinera med både halva reapriset och 25 % på ett köp.
    Oscar 091001
  • winters
    star67 skrev 2010-11-11 17:56:36 följande:
    finns inte att man skriva ut???
    vet inte, jag fick en i original iaf
    Oscar 091001
  • winters

Är så nöjd, fyndade stjärnjeansen för 75 kr på rean innan vi åkte till Thailand, de är så snygga!

I dag är Oscar lite julig med de svarta velourbyxorna med röda stjärnor, hoppas på fler sådana, tycker om allt med stjärnor! :)

Oscar 091001
  • winters
    passau skrev 2011-01-09 06:55:51 följande:
    någon som kommer in på lindex hemsida? jag gör d inte...
    Det gör jag.
    Oscar 091001
  • winters
    Tessou skrev 2011-01-09 11:22:08 följande:
    Fanns inte i sonens storlek... Men vi får se om jag köper jackan, har har redan en massa inför våren..
    Tror att de ska finnas i många storlekar för vuxna har väl de oxå.

Ibland sätter samvetet stopp för inköpen, för visst är det sällan de små liven verkligen behöver nåt! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters
    Mamma och Mor skrev 2011-01-09 11:26:06 följande:
    Har bestämt mig för att köpa en ofodrad regnoverall till sonen. Kappahl har ju och nu såg jag att Lindex också får in en sådan de närmaste veckorna. Är det någon skillnad mellan Kappahls och Lindex regnoveraller gällande vattentäthet etc?  Har klämt lite på Kappahls och den kändes väldigt mjuk och skön i kvaliteten :)
    Vi hade Kappahls i höstas och den var kanon! Har de fått in de igen, för de sålde slut snabbt i höstas?
    Måste prova Oscars och se om han behöver en ny, han kan ju faktiskt ha växt ur den! Skrattande

Vilka färger var det i sådana fall? Han har en fin klarblå. Förstärkningen på knäna tyckte jag var bra. Tror att han har den i 86 som var största storleken i höstas, hoppas att de gör större nu, för det är ju ett så bra plagg!
    Om PoP skulle få in fina färger hade jag kunnat tänka mig att satsa på en sådan nu när han inte växer så mycket längre, men färgerna på skaljackorna såg inte så fina ut så det är nog inte så mycket att hoppas på.
    Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11