Inlägg från: winters |Visa alla inlägg
  • winters

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

LoveDaphne skrev 2011-03-05 22:36:21 följande:
    En liten dum fråga men jag har en fråga om ta 3 betala för 2. Jag tänkte beställa från nätet och jag undrar om jag kan utnyttja 3för2 flera gånger under ett köp. Alltså om jag köper 9 barnplagg...för hur många betalar jag då? jag hoppas att ni förstår vad jag menar.
    Det är dessutom så finurligt att de dyraste buntas ihop till tre och så får du den billigaste av de tre dyraste på köpet. Och sedan görs samma sak med de som är kvar. Hoppas att du förstod! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters
    star67 skrev 2011-03-06 23:54:32 följande:
    vad gjorde ni att får rabatten på alla?? snabb svår bara några min kvar.
    Man behövde inte göra någonting, det drogs automatiskt, men det gällde ju bara barnkläder och även rea.
    Oscar 091001
  • winters
    Edenshage skrev 2011-03-07 13:21:15 följande:
    Någon som vet om de helt fantastiska stjärnjeansen, som fanns förra året, finns i år också??
    åh det hade ju varit fint! vi har två par olika ljusa så jag hade gärna sett en mörkare tvätt, de är riktiga favoriter, hoppas, hoppas!
    Oscar 091001
  • winters

Zara har börjat med Shop Online om det är någon som har haft långt till de butikerna innan!

Oscar 091001
  • winters
    Bianca1 skrev 2011-03-08 09:43:10 följande:
    Winters
    Det tar en till två dagar
    Vad för nåt, kommer inte ihåg vad jag frågade? Skrattande
    Oscar 091001
  • winters
    liber skrev 2011-03-08 10:06:41 följande:
    Vad kul! Vet du hur de är i storleken, både när det gäller dam och barn?
    Det är ju en spansk kedja, så ganska långsmalt skulle jag säga. Det fanns ganska utförliga storleksguider på sajten. Men som på så mycket annat brukar jag gå ner i storlek på byxorna och köra på vanligt på tröjorna till min ganska långa kille, dock med lite kortare ben.
    Oscar 091001
  • winters
    Bianca1 skrev 2011-03-08 16:29:20 följande:
    Winters
    Du frågade hur lång leveranstid på shop online :o) en till två dagar
    Det har jag inte gjort, men jag skrev att Zara öppnat Shop Online! Skrattande Lindex Shop Online brukar väl ta ca 1 vecka plus minus några dagar. Det jag beställde i lördags har inte plockats ännu. Två dagar har hänt mig en gång, men då var det inte många andra beställningar! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters
    Ellie84 skrev 2011-03-09 12:35:52 följande:
    nån som vet om det finns nån rabatkod på lindex nu. är så sugen på att lägga en beställnin
    är ju 20 % på ett damplagg på Shop Online nu, men det var kanske barn du ville ha?
    Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11