• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • maadicken

ingen som fått några rabattkuponger än?
    jag väntar på att köpa ett par byxor som jag bara ska ha (och faktiskt behöver ) men jag är för snål för att köpa dom inte det kommer rabatt. jag är rädd att dom tar slut innan jag hinner köpa dom...

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Buttelina
    winters skrev 2010-06-15 18:31:34 följande:
    Så fint tryck, får lite höstkänsla! :)
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=858...

Jag tror att rabattkupongerna kommer i veckan, men du kan ju alltid köpa byxorna och sedan köpa om dem när rabatten kommer om du inte vågar vänta, det är ju 30 dagars öppet köp.
    mums vad fint!!

detta är med fint
    http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=8589423&styleid=8589421&path=3403475;3215210;3232580;4040007

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=8589437&styleid=8589435&path=3403475;3215210;3232580;4040007

underbart! synd att det inte kommer i jr strl
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Xgirl83

Bamse-setet från flick, dottern har använt det en gång och spillt sylt på tunikan så jag tog på Vanish men sen tvättade jag den först ett litet tag senare. När jag tog ur den ur tvättmaskinen igår såg den ut så här:

http://www.familjeliv.se/hem/xgirl83/gallery/phpu1kcla.jpg

Vad tusan kan ha hänt?? Om ni ser så är ju även tyget lite missfärgat runt hålen. Så min första tanke var att Vanish:en frätt (frätit?) på tyget eftersom jag sedan dröjde med att tvätta plagget. MEN hålen och missfärgningarna är bara på baksidan, och jag använde bara Vanish på framsidan av tröjan och där syns inget alls. Jag har aldrig sett nåt liknande. Tvättmaskinen är ny så jag hoppas att det inte är nåt fel på den, fast det var inga andra plagg i maskinen som blev så här så det verkar ju osannolikt.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • aglili

X-girl- det har hänt mig med en del plagg också. Jag har trott att det är tvättmaskinen. Kasnke nån skruv eller nåt som åkt med och förstört?

• Lejån

Dagens rabattkuponger:

50 kr värdecheck internetkod: SELC10241

50% på valfri vara på damavdelningen Internetkod: SELC10242

Skrattande

längtar efter sommar & sol
  • Pixxi
    Xgirl83 skrev 2010-06-16 10:37:42 följande:
    Bamse-setet från flick, dottern har använt det en gång och spillt sylt på tunikan så jag tog på Vanish men sen tvättade jag den först ett litet tag senare. När jag tog ur den ur tvättmaskinen igår såg den ut så här:

Vad tusan kan ha hänt?? Om ni ser så är ju även tyget lite missfärgat runt hålen. Så min första tanke var att Vanish:en frätt (frätit?) på tyget eftersom jag sedan dröjde med att tvätta plagget. MEN hålen och missfärgningarna är bara på baksidan, och jag använde bara Vanish på framsidan av tröjan och där syns inget alls. Jag har aldrig sett nåt liknande. Tvättmaskinen är ny så jag hoppas att det inte är nåt fel på den, fast det var inga andra plagg i maskinen som blev så här så det verkar ju osannolikt.
    Det är Vanish, så har det blivit många ggr för mig, ibland har man tom tvättat plaggen ett par 3 ggr innan det blir hål. Man måste tvätta direkt ( eller efter 5 min ) efter man lagt på vanish. Har du hällt vanish på framsidan tunikan och sen lagt den åt sidan har det runnit ut på baksidan. Tråkigt på en ny tunika
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11