• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • winters
    star67 skrev 2010-06-17 14:53:09 följande:
    funkar koden för alla?? varför funkar inte för mig?? det är mer än 6 månader jag har inte handlat från internet.
    Har du kopplat ditt Lindex Club-kort till din Internetprofil?
    Oscar 091001
  • star67
    winters skrev 2010-06-17 15:21:51 följande:
    Har du kopplat ditt Lindex Club-kort till din Internetprofil?
    ja
  • Snorky
    sarismaris skrev 2010-06-17 06:44:24 följande:
    På Lindex alltså?? Men har de haft sin "vanliga" rea redan då..? Alltså mer än det lilla som alltid brukar finnas?

I min butik hade de igår hängt fram massa kläder på andra sidan rea-ställningen. Satt inga röda lappar på, men jag gissar att det ska bli rea eftersom det var massa olika plagg på samma ställe, och det var bara ett fåtal av varje. Så det borde va vanlig rea nån vecka först va, innan det blir halva rea-priset?
    här har de haft en hel del rea i flera veckor. I början på juni hade de halva reapriset en dag när det var jippo på stan, så har de varje år. Men så igår började de halva rean i samma butik igen. Men de har det inte i Marieberg utanför Örebro. Så det verkar vara lokalt. Men roligt med fynd ändå
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • star67
    AochJsMamma skrev 2010-06-17 19:51:17 följande:
    har ni tänkt på att det inte står att erbjudandena inte går att kombinera med andra erbjudanden.. Drömmer 

ja jag har provat med rea varor och det gick bra men hoppas att går bra på butiken också.

• maadicken
    Smultronhjärta skrev 2010-06-17 12:09:21 följande:
    Bra att ha
    www.lindex.com/Archive/PDF_Club/1024sjdLuV8R_...
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    tack för den!  förstår inte varför inte alla kan få rabatterna på samma dag. jag har inte fått den idag heller...
    men nu fick jag shoppa mina byxor iaf. 149 kr istället för 399   sen gick jag ner på barn och köpte ett par shorts och använde 50 kr kupongen igen  

mycket rea nu överallt. fyndade även bla ett par nike skor till sonen för 99 kr.
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • maadicken

här i karlstad var det föresten ingen rea alls på pojk samma 10 plagg som har hängt där i evigheter bara. trist när det finns massor på flick!

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11