• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • TinaZ

Har FIX sjömanskläder även i år? länka gärna :-P

• etindris

den är slut på nätet så det går tuvär inte att länka men finns kavr i butik, jättefin

• TinaZ

aha....jag som inte sett till den
    har klänning till min tjej från förra året men lillkillen har ju vuxit ur sin
    finns det både pojk o flick?

• sarsparis
    sarsparis skrev 2010-06-06 20:53:16 följande:
    Hur kinkig kan man vara egenltigen :) Sonen har en fix skaljacka, han har haft den under april och maj. Reflexet som är längs ned på ryggen är på väg att släppa, ena sömmen på kortsidan har spruckit. Hade ni reklammerat eller struntat i det? Det är ju en liten grej men ändå, det stör mig.....
    Puffar upp mig fråga, min man tycker jag är fånig. Men nu är hela reflexet på väg av.....och jag har känslan av att de kommer säga att det inte går att reklamera då sonen förmodligen nött bort det.
    Vad hade ni gjort?
  • Smilla75
    sarsparis skrev 2010-06-09 18:33:06 följande:
    Puffar upp mig fråga, min man tycker jag är fånig. Men nu är hela reflexet på väg av.....och jag har känslan av att de kommer säga att det inte går att reklamera då sonen förmodligen nött bort det.
    Vad hade ni gjort?
    De bråkar väl aldrig tycker jag. Hade jag varit missnöjd hade jag reklamerat.
  • maadicken
    sarsparis skrev 2010-06-09 18:33:06 följande:
    Vad hade ni gjort?
    jag hade reklamerat utan tvekan. längre än så ska en jacka hålla och även reflexerna som sitter på. själv är jag lite sur för att reflexen bak på sonens jacka blev utsliten, men det är ju för att han har åkt massa rutchkana på den men hel är den iaf trots det.

jag tycker aldrig det är krångel eller sura miner när man reklamerar eller byter på lindex
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • etindris

TinaZ.: sjömansklänningen som fanns förra året hade min tjej också och skullen önska en större i år. I år har jag enbart sett på baby pojk. Den är jättefin kostar 129 kr. Eftersom det inte finns på flick funderar jag på att köpa suiten som finns på babypojk till min lilltjej. Skulle gärna ha något liknande till 3-åriga son

• Rocktroll
    etindris skrev 2010-06-09 23:02:38 följande:
    TinaZ.: sjömansklänningen som fanns förra året hade min tjej också och skullen önska en större i år. I år har jag enbart sett på baby pojk. Den är jättefin kostar 129 kr. Eftersom det inte finns på flick funderar jag på att köpa suiten som finns på babypojk till min lilltjej. Skulle gärna ha något liknande till 3-åriga son
    FInns ju en sjömansklänning på baby h&m men vet inte om den går upp till 86 eller bara minibaby. Den är supersöt iaf :)
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • AochJsMamma

jag skulle behöva en rabattkod/kupong på Lindex.... tror ni det kommer komma nån nu i mitten av månaden med tanke på att det är rea tider?? Behöver köpa galonkläder till dagis....

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • sarsparis
    maadicken skrev 2010-06-09 19:58:24 följande:
    jag hade reklamerat utan tvekan. längre än så ska en jacka hålla och även reflexerna som sitter på. själv är jag lite sur för att reflexen bak på sonens jacka blev utsliten, men det är ju för att han har åkt massa rutchkana på den men hel är den iaf trots det.

jag tycker aldrig det är krångel eller sura miner när man reklamerar eller byter på lindex
    Jackan är bytt :) De hade bara en röd jacka kvar, och självklart var den i strl 98 precis rätt Glad

Får vi se hur denna håller, nästa år blir det nog iallfall en från PoP, såg idag hur blekt den röda jackan blivit när en ny jacka låg bredvid.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11