• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67

i vår butik hade mycket fin på rea, hoppas på snart halva rean eller ta 2bt 1.

Jag har bestäld en klänning men den var inte så fin som jag trode, kan jag byta den mot två plagg trorr ni utan att betala extra ( te.x om jag tar iställit en för 129kr o en för 49 kr)?? den kostar 179 kr men fick betala 58 efter rabatt.

• Smilla75
    star67 skrev 2010-06-19 18:10:52 följande:

i vår butik hade mycket fin på rea, hoppas på snart halva rean eller ta 2bt 1.

Jag har bestäld en klänning men den var inte så fin som jag trode, kan jag byta den mot två plagg trorr ni utan att betala extra ( te.x om jag tar iställit en för 129kr o en för 49 kr)?? den kostar 179 kr men fick betala 58 efter rabatt.

Nej, mer än vad du betalt kan du ju förstås inte få för, dvs 58 kr. Eller om du får använda rabatterna igen på 1 plagg
  • star67
    Smilla75 skrev 2010-06-19 18:38:40 följande:
    Nej, mer än vad du betalt kan du ju förstås inte få för, dvs 58 kr. Eller om du får använda rabatterna igen på 1 plagg
    du menar det går att göra så??  men på butiken gick inte att använda till barn både kopungerna vilken jag trode det går.
  • mollan nu
    star67 skrev 2010-06-18 20:43:25 följande:
    vad har ni köpt vill gärna veta vad andra har köpt kanske några tips.
    två bodys på rea till sonen och en kjol på ordinarie till dottern. Inget av det finna på hemsidan nu vad jag kan hitta.
    Jag brukar passa på att köpa strumpor till mig själv.
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • star67

är det säkert att det blir rea på lindex nästa vecka ta 2 bt 1 eller halva rea?? och vilken dag tror ni kan blì??

Om man registrera sig på kassan bli medlem club kan man direkt  använda kopunger och köpa från hemsida eller måste man få kort först.???

• Mamma och Mor

Lånar tråden för en fråga om Nova Star - kläder :)
    Tänkte köpa ett par Nova Star-jeans till dottern men vet inte hur detta klädmärke är i storlek?
    Normala? Små? Stora?
    Dottern som är tänkt att få dessa jeans är ca 97 cm lång och väger kring 14 kilo, en smal tjej med andra ord. Hon har 104 på de flesta kläderna.
    Ska jag köpa storlek 104 tror ni?

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Linastrumpan
    Mamma och Mor skrev 2010-06-20 20:08:25 följande:
    Tänkte köpa ett par Nova Star-jeans till dottern men vet inte hur detta klädmärke är i storlek?
    Normala? Små? Stora?
    Dottern som är tänkt att få dessa jeans är ca 97 cm lång och väger kring 14 kilo, en smal tjej med andra ord. Hon har 104 på de flesta kläderna.
    Min dotter är 105 lång och har 98 i sina NS jeans. Hon är också en smalfis och har några av de smalare modellerna, men jag tycker de är stora. Hon har 104/110 på alla andra byxor.
    Storken kom till mig två gånger....eller var det tvärt om!?!?
  • Linastrumpan
    Normala? Små? Stora?
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m51178046-77.html
    Här kan du få fler åsikter och råd om NS
    Storken kom till mig två gånger....eller var det tvärt om!?!?
  • Snorky
    Normala? Små? Stora?
    MIn son är nånstans runt 100 cm och han har 92 o 98 på NS, deras byxor är väldigt stora i storlek. 98 är liksom stort på honom, 104 skulle han simma i, det har storebror som är närmare 110 cm.
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • zasata

Ååå fick syn på dessa byxor idag: kidzmode.blogg.se/2010/june/dagens-4.html
    och var tvungen att ha, så blev bodyn med så man kunde ha något till..
    Vet ni något annat att ha till dom byxorna?
    29.50betalade jag för bägge
    hade en rabattkopong som kom hem och sen skrev jag ut en. trodde jag skulle få 100kr rabatt. men hon drog först 50% på bägge, och sen en 50kr. så har en 50kr över nu med ;)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11