• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • winters
    Lilaa skrev 2010-07-01 22:58:23 följande:
    Någon som vet varför jag inte kan använda värdechecken på 50 kr på internet? När jag knappar in koden så står det att den ej är giltig?
    Testa igen, för mig funkar det! :)
    Oscar 091001
  • Tvillingmamma2007

Jo 98:orna är väldigt tajta i grenen nu men killarna är ju 102 cm med. Hm får nog köpa hem 110 iaf och prova kanske.

• star67

snälla är det så?? jag hade en klänning som beställde från internet var inte på rea men använde både kupongerna 50% o 50 kr. jag skulle byta till en annan vara som var i samma ord pris, men jag fick den på ord pris utan rabatt alltså, hon sa om jag bara byter stl på den vara jag har köpt går bra annars man behåller inte rabatter eftersom på internet brukar de ha mycker rabatter.
    jag har bytat någon gång förut och det gick bra men kanske nu de har nya regler eller??

• Buttelina
    star67 skrev 2010-07-04 17:18:39 följande:
    snälla är det så?? jag hade en klänning som beställde från internet var inte på rea men använde både kupongerna 50% o 50 kr. jag skulle byta till en annan vara som var i samma ord pris, men jag fick den på ord pris utan rabatt alltså, hon sa om jag bara byter stl på den vara jag har köpt går bra annars man behåller inte rabatter eftersom på internet brukar de ha mycker rabatter.
    jag har bytat någon gång förut och det gick bra men kanske nu de har nya regler eller??
    jag brukar alltid få flytta över rabatten på den nya varan
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2010-07-04 19:19:59 följande:
    Jag också..och har jag inget jag vill byta mot så brukar de i kassan fråga om jag vill se efter ifall jag hittar något att nyttja rabatten på! Allt för att få sälja
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • star67
    Buttelina skrev 2010-07-04 19:19:59 följande:
    star67 skrev 2010-07-04 17:18:39 följande:
    jag tyckte det var konstig när hon sa så, jag sa till henne att fråga någon annan, men hon sa att det är så!!Obestämd
    Smultronhjärta skrev 2010-07-04 19:27:27 följande:
    Jag också..och har jag inget jag vill byta mot så brukar de i kassan fråga om jag vill se efter ifall jag hittar något att nyttja rabatten på! Allt för att få sälja
  • winters
    star67 skrev 2010-07-04 21:26:52 följande:
    jag tyckte det var konstig när hon sa så, jag sa till henne att fråga någon annan, men hon sa att det är så!!Obestämd
    Smultronhjärta skrev 2010-07-04 19:27:27 följande:
    men när gjorde du det? har rabatten gått ut, den på 50 % på valfritt damplagg gick ut den 27 juni, så efter det borde du inte få byta mot något annat. har däremot alltid fått byta till annat plagg om rabatten fortfarande gäller.
    Oscar 091001
  • star67
    winters skrev 2010-07-04 22:38:57 följande:
    men när gjorde du det? har rabatten gått ut, den på 50 % på valfritt damplagg gick ut den 27 juni, så efter det borde du inte få byta mot något annat. har däremot alltid fått byta till annat plagg om rabatten fortfarande gäller.
    Nej nej man har 30 dagar + att hon inte sagt något om rabatter har gått ut eller inte. hon bara tyckte att det var mycket rabatt som inte går att nytta på butiken. men jag behållade plaget ska prova på en annan butik, det var idag

Nej jag trorr hon var ny för att jag registrerade min man också Skrattande för medlem club och frågade henne om han får använda 50 kr rabbat redan nu utan kort?! hon sa att hon får använda min kort istället, jag sa till henne att jag har använd den en gång och att det går inte att använda mer. hon sa har du fått 2 kuponger jag sa att den var på mail man fått och sen fick jag ialla fall rabatter och hon glömde och dra kortet Drömmer.
  • Thegran

hm, beställde precis tre stycken t3b2 varor på rean, 39.50 kr st.
    räknade ju med att betala för alla tre, men när jag klickar vidare till kassan är det t3b2 även på rean, så jag behövde bara betala 80 kr för alla tre! bra pris :)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11