Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Shit ser att överdragsbyxorna är borta från hemsidan?? Hoppas de finns kvar i butik, nån som vet? Köpte 110 till grabbarna men det är för stort, skulle ha köpt 104 suck!

• Tvillingmamma2007

Här blev Kappahl rånat ikväll! Usch usch.

Jag är ju som sagt jakt på överdragsbyxor och det lindex jag skickade sambon till idag hade inga i rätt strl! Får åka till ett annat själv imorgon, undrar om man hinner få nån kupong innan dess??? Vore ju najs En 25% på ett köp skulle ju sitta fint. Skulle behöva en amningsBH med men Lindex har ju så små storlekar på dem suck! Nån som har nåt tips??

• Tvillingmamma2007
    Ms Ms Kanga skrev 2010-04-14 08:11:33 följande:
    Här kan du hitta prisvärda amnings-bh-ar.
    Var då?? Gärna lite större
  • Tvillingmamma2007
    Ms Ms Kanga skrev 2010-04-14 11:24:49 följande:
    Om du klickar på ordet Här i mitt inlägg ovan kommer du till www.nursingbra.co.uk och de har alla storlekar och skickar fraktfritt. Det finns en översättningstabell från engelska storlekar till svenska så att du kan hitta rätt
    Shit vad avancerat, ska kolla! Tack!
  • Tvillingmamma2007
    Ms Ms Kanga skrev 2010-04-14 11:24:49 följande:
    Om du klickar på ordet Här i mitt inlägg ovan kommer du till www.nursingbra.co.uk och de har alla storlekar och skickar fraktfritt. Det finns en översättningstabell från engelska storlekar till svenska så att du kan hitta rätt
    Fast bara fraktfritt inom UK väl? Har du köpt därifrån?
  • Tvillingmamma2007

Varit i två butiker nu och ingen hade några 104: or i överdragsbyxor kvar suck! Shoppade bamsebyxor (bruna) och ett par jeans till mig istället. Ingen kupong i lådan idag vilket var synd, kommer säkert några 30% imorgon bara därför och det hade ju vart bra när man köpte jeans men men.

• Tvillingmamma2007

Förstod att det skulle komma kuponger idag, jag som handlade brallor åt mig och ena grabben för 600 kr igår...det skulle ha gett 200 kr i rabatt det. Hm har aldrig gått tillbaka för att få rabatt förut fast nu funderar jag starkt på det...hur skulle ni ha gjort? De ligger ju kvar i påsen och kvittot har jag ju kvar.

• Tvillingmamma2007
    Line80 skrev 2010-04-15 16:06:44 följande:
    vad ere för kuponger som kommit? ja det är klart du kan gå göra ett återköp.. det har jag gjort flera ggr när samma sak hänt mej! 200 är ju dessutom mkt pengar!
    30% på dam, barn och underkläder
  • Tvillingmamma2007
    Ullis 10 skrev 2010-04-15 18:59:41 följande:
    Skulle faktiskt aldrig orka det... Har faktiskt motsvarande o barnkläder här i en påse, men.. näe.Du köper säkert nåt mer.
    Det sa sambon med hehe fast det är ju inte alltid plaggen kostar 400 som när man köper jeans hm jaja shit happens.

Nån som vet hur mycket kortare short jeansen är jmf med de vanliga? Såg att mina är ett par cm för långa fast shorten är kanske mycket kortare? Läänge sen jag köpte jeans på lindex...

Japp det fanns koder på dem, ska kolla upp...
  • Tvillingmamma2007

30%
    dam LC10161
    underkläder LC10162
    barn LC10163

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11