Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Ruso skrev 2010-05-19 20:02:19 följande:
    Menar du den oranga och den gröna tshirten? Den har jag sett i affär ett bra tag nu...
    Kommer nog förresten hinna tröttna på dem innan jag köpt dem haha så så var det med det
  • Tvillingmamma2007

Hittade de två bamsetröjorna igår i en annan lindexbutik och så shoppade jag shorts (3 st t3b2) samt två par bamsefoppa i strl 28 med kupongen De hade dock inga bamse regnställ kvar heller, vad weird...men de kanske ska komma med en ny modell nu? Det är ju så varmt så det är väl inte galonsäsong men de leker så mycket med vatten på dagis som sagt...men de får väl ha sina 98:or ett tag till då, de funkar ju fast börjar bli lite små.

• Tvillingmamma2007

Jag tror ytterkläderna är slut där och kommer att komma tillbaka till hösten igen. Jag har letat efter regnkläder i två butiker nu och de är slut där med och kommer inte igen förrän till hösten.

• Tvillingmamma2007

Nån som vet om det kommer några frottétröjor i år med som de hade på t3b2 ifjol? Ungarma kan ju inte gärna gå i velour hela sommaren heller hehe.

• Tvillingmamma2007

tror rean börjar i mitten av juni.

• Tvillingmamma2007

Inte är det väl olika streckkoder för samma plagg fast olika storlekar eller är det det? Tänkte om man kunde använda ett kvitto för ett plagg i en storlek för att byta samma plagg fast i en annan storlek. Minns inte nu om Lindex är kinkiga eller ej när det gäller att byta storlek utan kvitto.

• Tvillingmamma2007
    AochJsMamma skrev 2010-06-12 12:17:07 följande:
    jag skulle behöva en rabattkod/kupong på Lindex.... tror ni det kommer komma nån nu i mitten av månaden med tanke på att det är rea tider?? Behöver köpa galonkläder till dagis....
    well galonkläder har jag försökt köpa i flera butiker nu utan kupong utan resultat de var slut! Kanske inte fylls på förrän till hösten eller vad tror ni? Borde ju ha nu med kan man tycka grr.
  • Tvillingmamma2007
    maggan75 skrev 2010-06-12 19:41:46 följande:
    I webbshoppen har de ju reat bamse regnkläderna så jag väntar på att de ska göradet i butik oxå
    Jo men är det slut så är det ju slut, jag har efterfrågat strl 104 i två butiker nu, ville köpa till ord pris men de hade inga att sälja!

Var förresten in och skulle byta ett babyplagg som vi fått för smått till en större storlek utan kvitto men men lappen kvar och det vart mutter kan jag meddela! Grr men men fick byta till slut iaf.
  • Tvillingmamma2007

Yes äntligen nya bamse regnkläder! Vad tror ni om strl åt två 102 cm killar att börja användas i höst? 104 borde väl räcka eller ska de få drunkna i 110 ett tag? Hmmmm svårt.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11