-
Nej precis, ett par andra kommer det ju att bli.Ruso skrev 2010-04-16 20:15:51 följande:precis... kommer dock att fixa lite Kavat eller liknande som de kan ha som "finskor" i alla fall... foppa till klänning på midsommar är inte så snyggt liksom...
-
Åh tack! Kanske mina killar behöver 29 ändå då fastän de fick 28 på tennisskorna nu, deras fötter är 16,5 cm.Buttelina skrev 2010-04-16 22:01:11 följande:hmm ca 17cm är innemåttet vid stortån
-
299 har jag för mig.maggan75 skrev 2010-04-19 21:15:08 följande:Tack hittade inte mitt kvitto Vet du vad windstoppern kostar ??
-
Jag och ena treåringen (och lillbebisen såklart) var och shoppade lindex med 25% sms:et igår. Tyvärr hade inte de nya bamse tröjorna kommit in men shoppade en massa annat. Treåringen fick välja helt själv igår och valde 3 tröjor till sig själv bland annat den rosa randiga med bilen på och äppeltröjan och så 3 tröjor till brorsan, en lilleskutt body till bebisen och bamsestrumpor till. Sen fick han välja strumpor och valde de som hör till äppelserien, brorsan fick likadana där tydligen och så när han fick välja byxor så blev det gråa mumin till honom och turkosa till brorsan. Allt som allt 1000 kr drygt men fick ju 250 kr i rabatt med najs najs, måste dock bli mer shopping sen när bamse tröjorna kommer in och så behöver de regnkläder men de fanns inte i rätt strl.
-
Fattar inte varför bamse ska vara så små till tjejer när de på pojk är normala eller tom lite stora i strl?
-
Hej Himla!himla skrev 2010-05-08 16:23:11 följande:En fråga !!Lindex FIX skaljackan som liknar POP:s i årets modell, någon som har den och haft problem med dragkedjan ... båda kidsen har fått såna nu och ena har krånglat lite när jag dragit ihop den ... men idag så kajka killens dragkedja ur helt så han fick dra av sig den som en tröja ... trött ... frågan är ju om man ska byta den om nu stl finns kvar eller om man ska satsa på en pop igen .... Tacksam för svar å tack på förhand
Jag fick reklamera en ifjol samma tidpunkt som nu ungefär pga dragkejan och då var jag tvungen att ta pengarna då ingen jacka oavsett färg fanns att uppbringa i hela uppsala. Köpte en pop istället. -
Well jag har en bebbe igen iaf, 8 v idagRuso skrev 2010-05-08 18:35:25 följande:Fast det är väl hellånga tajts till de små?Men långa ändå såklart, när man kan gå ner i storlek... men så har Bamse varit inna också tycker jag.Så snygga Bamse kläder till de små, synd man inte har bebisar längre... och en massa fina bodys såg jag också!
Fast det är till att shoppa killkläder denna gången med
-
Tack!Pillis1975 skrev 2010-05-10 19:35:46 följande:Grattis!!!
-
Shoppade för 1600 innan rabatten igår
Barnen behövde lite nya sommarkläder, får dock se vad det är för kvalitet på de där sommar deal kläderna kändes sådär. Shoppade för 1200 kr för ett par helger med när det var 25%...ändå saknas en hel del tycker jag grrr. De hade inte allt jag ville ha igår tex så fanns inga galonbyxor öht...dåligt. Får kolla ett annat lindex imorgon, de gillar att leka med vatten på vårt dagis och galonisarna som hänger där börjat bli på näppen nu de är i strl 98 och i vanliga kläder har de nu 110 upptill och 104 nertill
Fast regnkläder tycker jag alltid är stora i strl så ska köpa 104 har jag tänkt.
HAr heller inte sett de nyaste bamse t-shirtsen i butik ännu fast de funnits länge på nätet, nån som sett?? -
Ja jag har iaf inte sett den på gränby i Uppsala iaf, shit de är verkligen sist med allt. Ska prova en annan butik i morgon eller i helgen tänkte jag.Ruso skrev 2010-05-19 20:02:19 följande:Menar du den oranga och den gröna tshirten? Den har jag sett i affär ett bra tag nu...