Inlägg från: HonSomVet |Visa alla inlägg
  • HonSomVet

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Hehe ja, man kan ju roa sig en hel kväll där innan man får till det som man vill.

• HonSomVet
    star67 skrev 2010-09-20 20:29:58 följande:
    brukar ellos ha rabatter på Elektronik varor??
    funderar på att köpa en plattång men vet inte vilken ska jag välja den från ellos eller den från Clas Ohlson

den kostar 339 kr på onoff och 399 kr på siba men med rabbater blir biligare på ellos
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?Cate...

eller den Clas Ohlson Plattång Coline 199 kr  fick bra betyg bättre än Remington fast det är inte den som vill köpa men samma märke.
    www.bäst-i-test.se/Plattang-Locktang

vilken hade ni tagit??
    Oftast gäller rabattkoderna INTE elektronik-varor.
  • HonSomVet
    star67 skrev 2010-09-29 16:59:43 följande:

HM

jag skulle behöva lite råd från er om vilken jacka ska jag välja svårt att bestämma mig nu. jag hade väntat på stjärn jacka men de är bara upp till 80 och den blir för lite han är nu 19 mån. 

så nu funderar på att köpa en av de här 3 alternativ.
    lindex 3 i 1 jacka blir för 419 kr efter rabatt 30%
    lindex jacka 244 kr efter rabatt + flecce från hm för 63 kr efter rabatt om det behöver.=307
    HM jacka119 kr efter rabatt + flecce 63 kr= 182

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=833...

fast fins i svart o turkos jätte fin www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=833...

Fix-jackan absolut. H&Ms jacka skulle jag inte köpa till ett barn som rör på sig och är ute lite mer. I så fall med en vindfleece under, även om det är lite klumpigare än vanlig fleece. Varför? Jo för att H&Ms jacka högst antaligen inte är vindtät. Och DET gör skillnad, massor av skillnad.
  • HonSomVet

Smidighet vet jag inget om, men FIX årets FIX-overaller har en vattentäthet på 10 000 mm, måhända har fix täckbyxor även detsamma? Är det årets?

• HonSomVet

De här Lindex Outwear-jackorna, är de inte vindtäta? Det står bara att de är vatten och smutsavvisande?

• HonSomVet
    Ruso skrev 2011-01-16 22:59:23 följande:
    Man behöver inte kvitto för att reklamera!

Man får tydligen kalla det vattentät när det är 2-3000 som du säger. Everest har 3000 och jag tycker faktiskt de håller tätt, så FIX måste ju hålla mer än som så! Det där sista du sa låter lite konstigt, det kan väl ändå inte stämma? Man måste högt upp i pris för att hitta kläder som tål 20000.... 
    Jodå jag tror nog det kan stämma. Man nöter ju och gnöter på ett annat sätt = vattnet kan ta sig in fortare/lättare. Det är som att du går med en ryggsäck på ryggen, eller cyklar för den delen i ösregn. Risken är större att du blir blöt genom din regnjacka då, även om den har hög vattenpelare.
  • HonSomVet
    anette 81 skrev 2011-01-27 18:52:43 följande:
    är en 2år o 5månaders tjej förstor för regoverallen som finns på lindex tycker ni?
    Nej, tycker overaller överlag är väldigt praktiska för alla under 3 1/2 - 4. Eller överhuvudtaget egentligen.
  • HonSomVet
    lottizm skrev 2011-03-11 11:01:53 följande:
    någon som vet hur lång tid man har på sig att hämta ut ett paket från H&M innan det skickas tillbaka? vill beställa nu för att få 20% rabatt men kan inte hämta förrän om drygt 2 veckor. men mer än en vecka måste väl paketet ligga kvar?
    14 dagar tror jag.
  • HonSomVet

Detta har säkert nämnts tusen gånger någonstans i tråden, men skaljackorna från Lindex, hur är de i storlek?

• HonSomVet

Wihooo, fick en skaljacka för 170 kr med alla rabatter.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11