Inlägg från: HonSomVet |Visa alla inlägg
  • HonSomVet

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

AochJsMamma skrev 2011-05-18 10:30:54 följande:
    normal, kanske lite liten. A har 104, samma som på de flesta Lindex plagg
    Måste fråga, hur lång är han, såg att han är nästan lika gammal som min dotter. Har nämligen beställt djungeltröjorna idag, i 98. Lindex är alltid små i storlek tycker jag och är lite rädd att de ska vara för små och så är de slut så man inte kan byta (Snacka om I-landsproblem. ).
  • HonSomVet
    AochJsMamma skrev 2011-05-18 10:51:30 följande:
    han är ca 94 cm (var 92 cm på 2 1/2 års kontroll men det var ju ett tag sen..), väger ca 14 kg. Blir 3 år i slutet av augusti.
    Hmm, min lilla är nog 89-90 och väger ca 13. Så frågan är ju om 98 blir för litet då? Asch, det får vara som det är nu. Vi får väl se helt enkelt.
  • HonSomVet
    etindris skrev 2011-05-18 12:58:18 följande:
    Min son är 102 cm och har 104 i djungeltröjorna och är absolut ej försmå utan med växmån
    Då ska den nog passa. Djungeltröjorna har gått åt som smör i solsken idag ser jag. Man borde ju inhandlat några och sålt dem på Tradera. Är säker på att man tjänat en del.
  • HonSomVet

Grrr. Jag tvättade dotterns bamsesolhat, i 40 grader som det står i den, men den krymte! Rätt rejält! Har de inte bättre kvalitet än så på sina saker?!

• HonSomVet
    winters skrev 2011-06-21 08:49:16 följande:
    Just solhattar verkar vara extra drabbade, har hört samma om Villervalla o PoP. Men det måste väl gå att reklamera, men trist när det händer...
    Jo, jag tänkte gå tillbaka med den. Bara för att jag helt enkelt kan. Även om den bara kostade 80 kr eller vad det nu var så ska den fasiken inte krympa. Det var dessutom dotterns favorithatt.

Den verkar inte ha krymt så mkt i omkrets, men den har blivit liten alla andra håll och kanter. Ser mkt märkligt ut.
  • HonSomVet
    anette 81 skrev 2011-07-08 21:23:21 följande:
    Var tror ni man får mest för en hm overall?
    Fb eller tradera?
    Börja med FB. Det är gratis.
  • HonSomVet
    7 michelingodingar skrev 2011-07-27 08:31:40 följande:
    har aldrig sett att fix har haft en skaloverall, är det något nytt, eller gammalt kanske?! Skrattande
    SkämsTyst jag köpte den på efter jul någon gång står fix active på och och den är liksom jättetunt fleece yttertyg och någon "glattig och prassligt" material med typ små hål invändigt!! och den är supertunn.
    här är några bilder på den, nån kanske vet vadför slags overall detta är

Mja. Är det en skaloverall i bemärkelsen som att använda som regnkläder - nej. Det är med största sannolikhet en windstopper-overall. Dvs den håller mot vind. Jag skulle nog inte doppa ner en sådan i alltför mycket vatten.

Inga skalkläder har fleece på utsidan.
  • HonSomVet
    Enensammamma skrev 2011-07-27 22:13:00 följande:
    Jag fick 25% och 30% på 3 plagg och 25% 25% på 2 plagg
    Fast det var lite märkligt för när jag la in

see1111 och selc11291 så fick jag 25% på en vara på BÅDA dem. Den sista ska väl vara 30%?
  • HonSomVet
    Enensammamma skrev 2011-07-27 22:16:17 följande:
    Lanske olika då men för mig funkade det
    Hmm, testade igen och skriver jag in selc11291 först så kommer 30% upp. Men skriver jag sedan in see1111 så ändras det och blir 2*25% på en vara.
  • HonSomVet
    sarsparis skrev 2011-08-08 21:30:26 följande:
    Jag är nästan helt säker på att Fix iallfall hade 10000 vattenpelare, om jag inte minns helt galet hade faktiskt Kax också det.
    Jag är säker på att FIX-overallen förra året hade 10 000 i vattenpelare och om jag inte minns fel så hade KAXS overallen 6000. Möjligen 8000, men tror 6000.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11