• Ruso

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Rebus skrev 2010-12-15 12:21:58 följande:
     Sonens nästintill oanvända FIX- överdragsbyxor (bara använda nu sen det blivit snö och kallt,annars vägrar han överdragsbyxor överhuvud taget och FIX-skidbyxorna bara hänger i skolan).
    Detta är de vattentäta FIX-skalöverdragsbyxorna jag menar.

Iallfall så upptäckte jag att tejpen (tejpade sömmar för att hålla vattentätt) under tyget hade liksom haft för vassa kanter och skurit upp tyget inifrån.
    Som ett spikrakt streck har tyget gått sönder, precis där innertejpens kant slutar, och då är de ju inte vattentäta längre :( .  Har någon annan råkat ut för detta? Vet att jag hört om detta tidigare i denna tråd,men hittar det inte nu tyvärr.

När jag lämnade in de på en Lindex -butik igår så sa kassörskan att detta hade de minsann ALDRIG råkat ut för tidigare.Jag kände det som hon tyckte det var mitt fel... Hon skulle skicka in dem till kvalitets avdelningen för att se vad de sa, sa hon.
    Jag hatar att behöva reklamera saker,men i detta fall trodde jag inte att det skulle vara några problem.
    Uppenbarligen har innertejpens kant gjort hål på tyget längs med denna.
    Snälla, vem var det som haft samma problem med FIX-överdragsbyxor? Var det bla. Ruso som skrivit om detta,eller?
    Jepp, så blev det på min dotters byxor också! De var dock inte köpta nu i våras utan förra våren var det väl. Jag reklamerade och fick alla pengarna tillbaka! Det var absolut inget problem att reklamera det direkt i butiken,  först var de lite tveksamma, men så såg de att det var FIX byxor och då ändrade de sig direkt och sa att det var reklamation.
  • Ruso

Jag har en bjud en kompis kod på 50 kr - någon som har en och vill byta med mig?

• Ruso
    AnkiFalun skrev 2010-12-16 11:58:11 följande:
    Ruso.. Jag har en:)
    Skall vi byta då, för visst måste väl det gå?
    Kan du inboxa mig din kod i så fall... försökte inboxa dig med jag hade inte tillträde....
  • Ruso
    star67 skrev 2010-12-16 12:10:55 följande:
    hur ska man använda koden?? det går inte.
    Menar du att alla har fått samma och att man därför bara kan ge den till någon som inte är medlem typ? Det står ju bara att man kan ge den till en kompis....konstigt...
  • Ruso
    AnkiFalun skrev 2010-12-16 12:57:50 följande:
    Ruso: Fick du den? jag har ändrat så du ska kunna komma in nu..
    Det är samma kod som jag har, och den funkar inte... konstigt... för den funkar inte ens när man ej är inloggad, och det borde den ju om den skall kunna användas!!

Någon som vet?
  • Ruso

Har ringt Lindex och hon fick det inte heller att funka, så hon skulle kolla upp och ringa tillbaka.

Det skall inte finnas kriterier att man inte själv är medlem, så man skall kunna ge koden till varandra (fast den är likadan)... hon kunde i alla fall inte se varför det inte skulle funka...

Så jag väntar lite med att beställa mina byxor på halva priset, en 50 lapp till vore ju underbart! (Då är det _nästan_ som att få dem gratis!! hehe)

• Ruso
    star67 skrev 2010-12-16 14:39:37 följande:
    ja precis jag också väntar tills kväll kanske händer något. för att idag är sista dag att man få den iannan jul.
    ...det är ju typiskt att de då säkert inte hör av sig...
  • Ruso

Lindex kundtjänst ringde... den där rabatten på 50 kr var något de haft innan och hade blivit satt där av en feltagelse, den skulle inte finnas nu alltså! Så tyvärr... det blir inte mer rabatt!

• Ruso
    star67 skrev 2010-12-16 20:22:39 följande:
    oky men de skickar inte hellre någon kod 50% på dam eller är det bara på nätet??
    Det vet jag inte. Jag visste inte ens att de lade ut koder på nätet som man kunde använda, tur att någon här tipsade så jag fick ett par jeans för halva priset!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11