För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Rebus skrev 2010-12-15 12:21:58 följande:
Sonens nästintill oanvända FIX- överdragsbyxor (bara använda nu sen det blivit snö och kallt,annars vägrar han överdragsbyxor överhuvud taget och FIX-skidbyxorna bara hänger i skolan). Detta är de vattentäta FIX-skalöverdragsbyxorna jag menar.
Iallfall så upptäckte jag att tejpen (tejpade sömmar för att hålla vattentätt) under tyget hade liksom haft för vassa kanter och skurit upp tyget inifrån.
Som ett spikrakt streck har tyget gått sönder, precis där innertejpens kant slutar, och då är de ju inte vattentäta längre :( . Har någon annan råkat ut för detta? Vet att jag hört om detta tidigare i denna tråd,men hittar det inte nu tyvärr.
När jag lämnade in de på en Lindex -butik igår så sa kassörskan att detta hade de minsann ALDRIG råkat ut för tidigare.Jag kände det som hon tyckte det var mitt fel... Hon skulle skicka in dem till kvalitets avdelningen för att se vad de sa, sa hon.
Jag hatar att behöva reklamera saker,men i detta fall trodde jag inte att det skulle vara några problem.
Uppenbarligen har innertejpens kant gjort hål på tyget längs med denna.
Snälla, vem var det som haft samma problem med FIX-överdragsbyxor? Var det bla. Ruso som skrivit om detta,eller?