• Ruso

Det startade tydligen med halva rean i dag i alla butiker!

Dock väldigt dårligt urval... supertråkigt.... blev en röd bamsekjol till 4 åringen och en svart baströja till 6 åringen, och en jeansaktig tunika till mig själv.

Kappahl hade också halva reapriset, men där hittade jag inte något... jo, ett nattlinne till 4åringen, men det blev inte att jag köpte det ändå...

• Ruso
    Hejpådig skrev 2010-04-14 10:36:20 följande:
    halva rean i Varberg är kanon!fyndande sjärnjeansen för 70:- (ord 249 sommartunika för 45 (ord 149 jenastunika för 55(ord 179) till barnen o trosor till mig för 20 (ord 69 totalt 180:-!!!! är såå nöjd!
    Fy vad orättvist!!
  • Ruso
    anette 81 skrev 2010-04-14 13:22:16 följande:
    är dom inte tjocka dom från fix?
    Nej, som vilken overdragbyxa som helst tycker jag!
  • Ruso
    Line80 skrev 2010-04-14 15:43:38 följande:
    kan tipsa om everest överdragsbyxor annars. finns på stadium för samma pris och är vattentäta. finns jätte fina färger, turkos, rosa å svarta. vi har gröna sen förra året.. älskar dom! dom kan mäta sej med lindex helt klart.. vi har bågge! fast kanske är slut på stadium oxå men finns både på deras webshop och i butik så det kan ju vara värt att kolla
    Fast, de är inte vattentäta som FIX, utan mer som de vanliga overdragsbyxorna från Lindex.... 'står i alla vall vattenavvisande i texten...
  • Ruso
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-04-15 16:00:38 följande:
    Förstod att det skulle komma kuponger idag, jag som handlade brallor åt mig och ena grabben för 600 kr igår...det skulle ha gett 200 kr i rabatt det. Hm har aldrig gått tillbaka för att få rabatt förut fast nu funderar jag starkt på det...hur skulle ni ha gjort? De ligger ju kvar i påsen och kvittot har jag ju kvar.
    Jag hade gått tillbaka, det har jag gjort förut. 200 kr är mycket pengar - man kan ju få ett och annat i tillägg för den summan!
  • Ruso
    h80 skrev 2010-04-16 18:14:30 följande:
    jag hade köpt äkta istället. Mycket bättre plast för fötterna
    hur stor skillnad är det egentligen, plast som plast...? Jag har haft olika "kopior" till mina och de har varit kanon, min kompis har båda till sina och märker ingen skillnad...

Förra sommaren vägrade barnen sina fina sandaler och gick i foppa jämt, så det blir nog sånna i år med...
  • Ruso
    h80 skrev 2010-04-16 19:09:48 följande:
    jag har de äkta själv o har provat att gå i ett par oäkta, usch, jätteskillnad tyckte jag. Det är mycket mjukare plast i de äkta o man blir inte alls så svettig som i de oäkta.
    Det kanske kan bero på vila oäkte man har också iof, har haft några jättemjuka men också några som är betydligt mycket "hårdare" i plasten. Jag går med foppa hemma som toflor varje dag, och tycker de är sköna, och även om jag är sådan som svettas lätt i skorna så har jag inte blivit svettig i dem.

Och så är jag lite snål.. Köpte i Ullared den hårdare varianten för 49 spänn, och då kan man få bra många skor för samma pris som orginalet... och då kan man ju säga som såhär att man får lite mer för pengarna, även om de skulle vara lite sämre
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11