• Ruso

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

maggan75 skrev 2010-08-10 20:07:33 följande:
    ok, trodde  det bararkom fodrade till hösten Klämde på de turkosa idag och de var galon/gummi material
    Nämen - det var ju nyss någon anna som sa att det inte var det ju ! Konstigt!
    På bilden ser det ju ut som galon/gummi..... blev lite förvånad att det inte var det.
  • Ruso

Finna stjärn mjukisbyxor i bildtråden!!
    Någon som vet om det även finns andra färger?

• Ruso

Skit, gjorde en beställning och missade 25%... kollade på kundtjänst och det står att man kan gå in på sin order och annulera eller göra ändring tills fältet för annulering är borta - efter det har de börjat plocka ordern.

Glad i hågen gör jag det, inom 5 min efter ordern är lagt, strax före 21 på kvällen... finns inget fält för annulering!?
    Inte har de redan börjat plocka!!

Har skickat iväg ett mail... för nog vill jag ha en Bamse tunika för 100 kronor.....

• Ruso

Pratade om Lindex just... jag ville ju lägga till en tunika med koden som ger 25%, och det gick ju inte att göra det 3 min efter lagd order i går kväll.

Det var inget Lindex kunde göra något åt, folk hade jobbat sent på lagret i går kväll och tydligen hunnit göra något med min order (sedan att det inte stod något sådant på uppdateringen på min sida var väl en annan sak, där stod bara att det var en nylagd order....)

Det enda hon kunde göra var att kolla om tunikan fanns i affären och sedan få lägga unda den tills jag kom, men då måste jag ju ha kupong.... vilket jag inte har då jag fick koden härifrån.

Visst, jag kan lägga en ny order, men då blir den totala vinsten 29 kr, nä... blev lite sur faktiskt och skiter i det då....

• Ruso

Nu fick jag precis 30% på valfri vara via mailen - så nu kanske det blir en tunika i butik i stället

• Ruso
    star67 skrev 2010-08-12 15:21:20 följande:

hur gör man för att lägga två bestälnningar på ett??

Vad menar du?
    vill du köra ihop två beställingar och få en avgift, så är svaret att det går inte... försökte i dag...
  • Ruso
    Wilmis07 skrev 2010-08-12 20:40:11 följande:
    Det är 6000,den ska ha andasfunktion stod det på den jag kollade på i butik. Men läste om förra årets overall att den inte var så bra på just det... Någon som har erfarenhet? Skickade efter en nu iaf,en overall för 420 kr inte dåligt
    420, hur fick du till det? 460 blev det ju.... ??
  • Ruso

Nån som kan  hjälpa?

Lägger in en overall och sedan koden för 30%
    Lägger sedan in en jacka som är billigare, och sedan koden för 25%

då ändrar det sig så att jag får 25% på overallen och 25% på jackan, jag vill ju ha 30% på den dyraste ju!!

• Ruso
    snoozen skrev 2010-08-12 21:04:07 följande:
    Det blir inte 10 % till då? Med tanke på att de kör en sån kampanj nu- 10 % billigare på webben
    Jo, men 699 - 30% är 489 och sedan 10% på det blir 440...sedan får man ju avgiften på 19 = ca 460....

Men nu får jag bara 25% på overallen...irriterar mig!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11