För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

På bilden ser det ju ut som galon/gummi..... blev lite förvånad att det inte var det.
Finna stjärn mjukisbyxor i bildtråden!!
Någon som vet om det även finns andra färger?
Skit, gjorde en beställning och missade 25%... kollade på kundtjänst och det står att man kan gå in på sin order och annulera eller göra ändring tills fältet för annulering är borta - efter det har de börjat plocka ordern.
Glad i hågen gör jag det, inom 5 min efter ordern är lagt, strax före 21 på kvällen... finns inget fält för annulering!?
Inte har de redan börjat plocka!!
Har skickat iväg ett mail... för nog vill jag ha en Bamse tunika för 100 kronor.....
Pratade om Lindex just... jag ville ju lägga till en tunika med koden som ger 25%, och det gick ju inte att göra det 3 min efter lagd order i går kväll.
Det var inget Lindex kunde göra något åt, folk hade jobbat sent på lagret i går kväll och tydligen hunnit göra något med min order (sedan att det inte stod något sådant på uppdateringen på min sida var väl en annan sak, där stod bara att det var en nylagd order....)
Det enda hon kunde göra var att kolla om tunikan fanns i affären och sedan få lägga unda den tills jag kom, men då måste jag ju ha kupong.... vilket jag inte har då jag fick koden härifrån.
Visst, jag kan lägga en ny order, men då blir den totala vinsten 29 kr, nä... blev lite sur faktiskt och skiter i det då....
Nu fick jag precis 30% på valfri vara via mailen - så nu kanske det blir en tunika i butik i stället
hur gör man för att lägga två bestälnningar på ett??
Nån som kan hjälpa?
Lägger in en overall och sedan koden för 30%
Lägger sedan in en jacka som är billigare, och sedan koden för 25%
då ändrar det sig så att jag får 25% på overallen och 25% på jackan, jag vill ju ha 30% på den dyraste ju!!