• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Finesse

Å jag anser att Ullared inte har några barn kläder alls.. köpte en jeansklänning till dottern i 116 det var det ENDA jag hittade som ens var värt att lägga pengar på.. å då var jag in där två ggr på en vecka!

Ebba 071228
  • backi2008
    ÖNadja skrev 2010-08-29 13:49:29 följande:
    om man beställer paketet till en lindex butik, vad kostar det då?
    19kr.
    Emil min solstråle
  • Enensammamma
    Finesse skrev 2010-08-29 13:04:21 följande:
    Å jag anser att Ullared inte har några barn kläder alls.. köpte en jeansklänning till dottern i 116 det var det ENDA jag hittade som ens var värt att lägga pengar på.. å då var jag in där två ggr på en vecka!
    oj jag tyckete dom hade massor sist. Framförallt är velour och jogging byxor fölr 49 styck ett klipp och så fina!

Baströjorna för 29.95 är toppen till dagis oxå i extra lådan
  • star67

Jag tycker att man ska bara handla Ytterkläder vinteroverall regnkläder jackor vantar mössor flecce tröjor m.mm. och kanske något fin plagg tex hello kitty eller cars eller något sånt annrs det är dyrare där + inte så bra kvalitet som på lindex hm kappahl. man kan köpa tröjor från lindex ta 3 bt 2 + om man använder kopunger så blir det 36 kr för tröja och velourbyxor upp till stl 86.  det är min åsikt .

• Ruso
    Finesse skrev 2010-08-29 09:18:44 följande:
    typ dessa.. finns ju bara i mörkare färger och jag har för mig att dom är bredare i modellen..

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=897...

dessa: www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=910...

har ju fler färger att välja på å ska dessutom bara tvättas på 40 grader.. dom andra var det 60 grader på. Så nån skillnad är det ju
    Har båda till min pojk, märken ingen skillnad alls... har ni gjort det?
  • Ruso
    Finesse skrev 2010-08-29 13:04:21 följande:
    Det var värst vad du har haft otur då!!

Jag har hittar mycket på Gekås som både är fint, prisvärd och med bra kvalite! Men det är ju väldigt olika vad man hittar gång för gång... underkläder, pyjamas, strumpor och jeans brukar jag nästan alltid hitta, coh ytterkläderna är oftast kanon! Men jag hittar inte massor till alla barn varje gång jag är där, men alltid är det någon jag hittar en del till!
  • Enensammamma

Ang pyjamas varför finns det inte 2 delat långärmat i större storlekar än 86/92 på Gekås?  Iaf har jag inte sett det. Vill INTE ha nattlinne till min unge

• Finesse
    Ruso skrev 2010-08-29 16:30:01 följande:
    Det var värst vad du har haft otur då!!

Jag har hittar mycket på Gekås som både är fint, prisvärd och med bra kvalite! Men det är ju väldigt olika vad man hittar gång för gång... underkläder, pyjamas, strumpor och jeans brukar jag nästan alltid hitta, coh ytterkläderna är oftast kanon! Men jag hittar inte massor till alla barn varje gång jag är där, men alltid är det någon jag hittar en del till!
    Ja otur är ju bara förnamnet då vi körde 112 mil dit.. en väg.. så 224 mil tur o retur
    Ebba 071228
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11