• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67
    Pixxi skrev 2010-08-27 12:47:40 följande:
    Någon som har koll på nån ny HM rabatt kod?
    7160 25% på en vara.
  • star67
    star67 skrev 2010-08-27 17:24:50 följande:
    7160 25% på en vara.

felkod det ska vara 8876 jag tror de har 10% på helt köp.

• Wilmis07

Ju mer jag funderar på det och provar overallen på min dotter så blir det nog att jag lämnar tillbaka och satsar på ett annat märke, pop eller name it. Hon är drygt 92 - 93 cm lång och har köpt 104 till henne,dvs den är lång i ärmar och ben.men ok i kroppen annars. 98 vi hade hemma först blev tajt i grenet. Verkligen skum modell,synd på en annars fin overall.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • star67

Nähe ingen fin jacka i stl 80 eller en liten 86 hoppas att de kommer snart, hm o kappahl har fått en men dragkedja´på sidan dem ser ut som en bibes jacka.
  • Tina83

behöver ett snabbt svar..... fanns det nån kod till HM nu? som gav 10 eller 20% på barnkläder?

• Ruso
    Wilmis07 skrev 2010-08-27 17:33:24 följande:
    Ju mer jag funderar på det och provar overallen på min dotter så blir det nog att jag lämnar tillbaka och satsar på ett annat märke, pop eller name it. Hon är drygt 92 - 93 cm lång och har köpt 104 till henne,dvs den är lång i ärmar och ben.men ok i kroppen annars. 98 vi hade hemma först blev tajt i grenet. Verkligen skum modell,synd på en annars fin overall.
    Nej, säg inte så!!
    Jag vill ju verkligen ha den, och min son är 92... också tajt i grenen i 98...
  • Ruso
    Tina83 skrev 2010-08-27 18:38:13 följande:
    behöver ett snabbt svar..... fanns det nån kod till HM nu? som gav 10 eller 20% på barnkläder?
    Men, svaret har ju ju fått Titta uppåt
  • Lycka 1

Jag gjorde nyss en beställning i webshoppen. Gjorde en förra veckan också som inte kommit än men det har ju kommit in så mycket fint i veckan så jag kunde inte hålla mig .

Iaf så använde jag alla tre rabattkoder i min förra beställning. Vet ju att man bara kan använda dom en gång i webshoppen men när jag gick vidare så drogs det endå av 30% på ett par jeans . Så den koden gick iaf att använda en gång till.

Ett tips bara!

• Helene OSV

Vad fina plyschbyxor Lindex har i höst!!
    Köpte bruna, gråa (mycket finare än förra årets gråa!) och grön/brunrandiga till Olivia idag!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11