• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Smultronhjärta
    Enensammamma skrev 2010-08-29 16:52:33 följande:
    Ang pyjamas varför finns det inte 2 delat långärmat i större storlekar än 86/92 på Gekås?  Iaf har jag inte sett det. Vill INTE ha nattlinne till min unge
    Det finns i större storlekar- brukar dock ligga inplastade dvs inte hänga på galge
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Wilmis07

Har lagt upp lite bilder på min dotter i fix overallen stl 104,lite dåliga bilder   Jag går och glor snett på overallen varje dag för att jag inte kan bestämma mig om vad jag tycker om den...  Känns så superlång i ben och ärmar,men sitter kanon i kroppen förövrigt.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • snoozen
    Lantani skrev 2010-08-29 10:23:20 följande:
    Åhh vad jag är sugen på att beställa en massa, men kommit fram till att jag måste vänta tills imorgon iaf (eller bör vänta tills imorgon). Ska nämligen till ullared och man vet ju aldrig hur mycket kläder man hittar där, men funderar ändå på att beställa 3 par velourbyxor, nu när man fortfaande har lite rabatt, gillar ju dessutom lindex veolut mer än ullared.. hmm.
    Vilka fina barn du har, sockarsöta i BT  Lite skoj är att min 10-månaders väger 11 kg (såg att du skrev vad Alvin väger). Min lilla heffaklump

Labrador älskare- I overallen ser det ut som att det är gott om växtmån för armar o ben, men mer lagom i grenen? (Söt tjej!  Wilma har alltid varit mitt namn om jag fått flickor.) Knepig modell, jag avvaktar nog då mina barn har långa överkroppar..
  • Wilmis07
    snoozen skrev 2010-08-29 20:35:53 följande:
    Vilka fina barn du har, sockarsöta i BT  Lite skoj är att min 10-månaders väger 11 kg (såg att du skrev vad Alvin väger). Min lilla heffaklump

Labrador älskare- I overallen ser det ut som att det är gott om växtmån för armar o ben, men mer lagom i grenen? (Söt tjej!  Wilma har alltid varit mitt namn om jag fått flickor.) Knepig modell, jag avvaktar nog då mina barn har långa överkroppar..
    Ja lagom i grenen och mycket att växa i armar och ben
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Lantani
    snoozen skrev 2010-08-29 20:35:53 följande:

Tack snälla du
    Alvin är en riktigt smalis, lite jobbigt är det allt att hitta jeans som sitter bra på honom i midjan!
    Alvin 081114 och Alice 100807
  • InteVetJag
    Xgirl83 skrev 2010-08-28 18:55:20 följande:
    De säljs bara på våren/sommaren, så de som fanns kvar har nyss reats ut på sommarrean.
    Nej vad konstigt. Jag har varit in på Lindex flera gånger och frågat efter jackan nu senast veckorna och jag får bara i svar att dme inte vet varför dem inte kommit :S

Mne nu ha rjag köpt en helt ny på tradera, Dock inte den färgen jag ville h men de får funkar ändå :)
  • Tvillingmamma2007

Kom hem med regnbyxor som de glömt ta bort larmet i och när vi var tillbaka så pep det på vägen in och bara en stund senare så pep det när en kund skulle gå ut pga att de glömt ett larm, klantigt tycker jag. Och inte en ursäkt fick vi heller hmmmm service minded utav tusan.

• Enensammamma
    Smultronhjärta skrev 2010-08-29 18:50:35 följande:
    Det finns i större storlekar- brukar dock ligga inplastade dvs inte hänga på galge
    Kollade sist och det fanns inget alls men det är kanske olika det oxå
  • Enensammamma
    Lantani skrev 2010-08-29 20:46:58 följande:
    Tack snälla du
    Alvin är en riktigt smalis, lite jobbigt är det allt att hitta jeans som sitter bra på honom i midjan!
    Det går inte till min tunna tjej 2½ år och 12,3 kilo.

Det måste vara reglerbar midja. Name it brukar ha det och även jättesnygga jeans jag hittade på Gekås sist
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11