• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Xgirl83

Men angående vattenpelare, det kan inte vara så att det är tillverkarna själva som anger det och att det kanske inte alltid stämmer helt? Och därmed kunde FIX med vattenpelare på 10 000 få sämre på vattentäthet än någon med lägre vattenpelare? Ungefär som att det är vitvarutillverkarna som anger vilken energiklass produkten tillhör, vilket inte nödvändigtvis stämmer alltid.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Tvillingmamma2007
    Xgirl83 skrev 2010-08-30 22:05:25 följande:
    Men angående vattenpelare, det kan inte vara så att det är tillverkarna själva som anger det och att det kanske inte alltid stämmer helt? Och därmed kunde FIX med vattenpelare på 10 000 få sämre på vattentäthet än någon med lägre vattenpelare? Ungefär som att det är vitvarutillverkarna som anger vilken energiklass produkten tillhör, vilket inte nödvändigtvis stämmer alltid.
    Jo fast det finns ju normer för det ju...borde inte skilja.

Hm jag tycker didriksson är så stela och så fula med sina fuskpälsar.
  • Xgirl83
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-30 22:10:05 följande:
    Jo fast det finns ju normer för det ju...borde inte skilja.

Hm jag tycker didriksson är så stela och så fula med sina fuskpälsar.
    Ja, de Didrikson jag har känt på har jag också tyckt verkar stela. Därför känns det lite orättvist att den får bäst i test, när jag tycker smidigheten är så himla viktig. Nu har jag dock inte känt på just den som var med i testet, har ingen aning om de har någon smidigare variant också..
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Wilmis07
    Virrpirr skrev 2010-08-30 21:25:29 följande:
    Den där lurar jag på. Kände på den  i butik och den kändes verkligen smidig. Mjuk och skön.
    Enkel och stilren också..
    Just den är juinte vattentät dock. Synd,för är en sådan overall ja vill ha stilmässigt.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • lottizm

hej Lindexproffs!

någon som vet när den randiga tröjan med stjärna på kommer ut? eller redan har sett den i butik? den finns på bild på Shop Online på förstasidan där det står All Kids, men jag ser den inte någon annanstans.

• TinkyWinky
    lottizm skrev 2010-08-31 08:35:24 följande:
    hej Lindexproffs!

någon som vet när den randiga tröjan med stjärna på kommer ut? eller redan har sett den i butik? den finns på bild på Shop Online på förstasidan där det står All Kids, men jag ser den inte någon annanstans.
    undrar detsamma, satt precis o leta efter den, såå snygg :))
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • winters
    lottizm skrev 2010-08-31 08:35:24 följande:
    hej Lindexproffs!

har inte sett den, men den var riktigt snygg! matchar väl tightsen som ligger under kommer snart och på de står det v 36, så det är ju vilken dag som helst! :)
    http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=9743304&styleid=9743302

här är lurvfleecen jag pratade om, så fin! synd att jag hade behövt en 86:a...
    http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=8362900&styleid=8362888
    Oscar 091001
  • TinkyWinky
    TinkyWinky skrev 2010-08-31 08:51:38 följande:
    undrar detsamma, satt precis o leta efter den, såå snygg :))

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11