• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • TinkyWinky
    winters skrev 2010-08-31 08:51:49 följande:
    har inte sett den, men den var riktigt snygg! matchar väl tightsen som ligger under kommer snart och på de står det v 36, så det är ju vilken dag som helst! :)
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=974...

här är lurvfleecen jag pratade om, så fin! synd att jag hade behövt en 86:a...
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=836...
    såå snygg dne lurvfleecen va :) Blir nog en tur o köpa den, prova o se om 80 passar :)
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • TvåTrollsMamma
    TinkyWinky skrev 2010-08-31 08:58:21 följande:
    såå snygg dne lurvfleecen va :) Blir nog en tur o köpa den, prova o se om 80 passar :)
    Jag köpte den till min tjej, fast lila igår. Det fanns en ännu snyggare lurvoverall en grön med bruna kanter på och stjärnor på ärmarna.
  • TinkyWinky
    TvåTrollsMamma skrev 2010-08-31 09:22:52 följande:
    Jag köpte den till min tjej, fast lila igår. Det fanns en ännu snyggare lurvoverall en grön med bruna kanter på och stjärnor på ärmarna.
    finns inge sådan på hemsidan, men du har sett den i butik eller? tror dte får bli jacka/tröja iaf, för sonen e nog för stor för en sån overall ;) 
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • Enensammamma

Jah funderar på att lämna tillbaka fix overallen idag och sen beställa en mikk line eller me too istället...

Dom är ju så mkt smidigare och har dubbla blixslås ända ner i benen.. hmmmm

• TvåTrollsMamma
    TinkyWinky skrev 2010-08-31 09:30:49 följande:
    finns inge sådan på hemsidan, men du har sett den i butik eller? tror dte får bli jacka/tröja iaf, för sonen e nog för stor för en sån overall ;) 
    Såg den i butik igår, den gick nog bara upp till strl 80,
  • mollan nu
    winters skrev 2010-08-31 08:51:49 följande:
    har inte sett den, men den var riktigt snygg! matchar väl tightsen som ligger under kommer snart och på de står det v 36, så det är ju vilken dag som helst! :)
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=974...

här är lurvfleecen jag pratade om, så fin! synd att jag hade behövt en 86:a...
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=836...
    lurvfleecen var verkligen snygg, synd att luvan är fastsydd, det gillar inte jag.
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Malo
    TinkyWinky skrev 2010-08-31 08:57:22 följande:

Jag tror det var denna som de packade upp i butik idag. Såg inte stjärnan men reagerade på de fina ränderna som låg bakom disken. Hade jag sett stjärnan så hade jag bett om att få köpa en direkt...
  • aglili
    Malo skrev 2010-08-31 15:20:38 följande:
    Jag tror det var denna som de packade upp i butik idag. Såg inte stjärnan men reagerade på de fina ränderna som låg bakom disken. Hade jag sett stjärnan så hade jag bett om att få köpa en direkt...
    De fanns i min butik idag
  • Tvillingmamma2007
    Enensammamma skrev 2010-08-31 09:32:45 följande:
    Jah funderar på att lämna tillbaka fix overallen idag och sen beställa en mikk line eller me too istället...

Dom är ju så mkt smidigare och har dubbla blixslås ända ner i benen.. hmmmm
    Vi har haft Mikk-line i två år nu men tänker ändå satsa på fix iår. Tycker att de är lite för tunna nästan och dubbla blixtlås vill vi inte ha i år då det är bökigare när de klär på sig själva än bara en dragkedja att dra upp...fast vet att Mikk-line har med bara en också iofs.
  • Ruso
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-31 16:11:30 följande:
    Vi har haft Mikk-line i två år nu men tänker ändå satsa på fix iår. Tycker att de är lite för tunna nästan och dubbla blixtlås vill vi inte ha i år då det är bökigare när de klär på sig själva än bara en dragkedja att dra upp...fast vet att Mikk-line har med bara en också iofs.
    Jag har också haft Mikk-line till åtminstone någon utav barnen i flera år. Har även en ny liggande hemma till sonen, men den är mörkblå och det vill jag egentligen inte ha. Så jag har köpt FIX i svart och skall sälja den mörkblå Mikkline hade jag tänkt... Dock har större storlekar ju inte dubbla blixtlås hos Mikkline.

Men jag tycker nästan FIX känns lika smidig och "tunn" i år?
    Minus för Mikkline är nog vattentätheten, fast den har räckt gott och väl för oss i alla fall, barnen har inte blivit blöta.

Jag har nu svart FIX i 98 och 104 hemma, skall testa och prova och fundera... 98 blir för tjajt, men blir 104 för lång i ärmar och ben? Hm.... har inte helt bestämt mig, men första gång jag snabbt provade så var det OK ändå.
    Skall prova Mikklinen också... den har tillhörande vantar som ju är ett pluss... men jag vill ju inte ha mörkblå
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11