• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Smilla75
    Ruso skrev 2010-09-01 17:13:45 följande:
    Det var testet som den inte blev bland de högsta, men med tanke på att Reima låg precis över och det är MÅNGA som är supernöjda med den trots att den är sjukt mycket dyrare, så säger det egentligen inte så mycket...

Jag tror overallen är bra jag!!
    Reima var sämre på vattentäthet och andningsförmåga. Fix var OK op vattentäthet och sämre på allt annat, sämst var rivstyrkan. Två märken var billigare och bättre, en medelbra overall.
  • Lantani

Hmm skumt nu helt plöstligt hittade jag dem:
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=9841661&path=3403475;3215210;3232580;8343050

Tror och hoppas att de kommer passa min smalis bra, vet ju att de andra muddjeansen de hade tidigare passade honom jättebra. Kommer ni ihåg de blå jeansen med röda sömmar och de mörka jeansen med lila sömmar?

Alvin 081114 och Alice 100807
  • AochJsMamma
    Lantani skrev 2010-09-01 17:28:42 följande:
    Hmm skumt nu helt plöstligt hittade jag dem:
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=984...

Tror och hoppas att de kommer passa min smalis bra, vet ju att de andra muddjeansen de hade tidigare passade honom jättebra. Kommer ni ihåg de blå jeansen med röda sömmar och de mörka jeansen med lila sömmar?
    japp, dem minns jag, de ligger här o ska säljas (de i vanligt blådenimtyg). Toppen jeans, sjukt snygga o ser ut att vara bekväma för barnen. Toppen att de är fodrade oxå. Dessa kanske inte är riktigt lika snygga, men säkert samma passform!
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • TinkyWinky
    PialenaOskar skrev 2010-09-01 11:54:08 följande:
    bilden försvann visst på inlägget jag kommenterade. Jag menade såklart den randiga tröjan med vit stjärna. :)
    du menar denna ? :)

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • ängeln83
    winters skrev 2010-09-01 15:52:39 följande:
    Nu har den kommit till webben! Skrattande

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=985...
    Åh den är så fin, stod och höll i den igår men köpte den inte, pucko jag, får nog bli en liten order istället,  finns ju såå mycket fint nu, båda till dottern och till sonen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Fredriks Mamma
    Ruso skrev 2010-09-01 17:13:45 följande:
    Det var testet som den inte blev bland de högsta, men med tanke på att Reima låg precis över och det är MÅNGA som är supernöjda med den trots att den är sjukt mycket dyrare, så säger det egentligen inte så mycket...

Jag tror overallen är bra jag!!
    Var kan man läsa overalltestet??
  • Fredriks Mamma

OK. Det finns inte på internet?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11