• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67

jag skickade ett mail till lindex om overall passforms felGlad eftersom jag tycker faktiskt synd att de är så.

fick svår:-

Vi är glada över att höra vad våra kunder tycker, det betyder mycket för oss i vår framtida utveckling. Lindex jobbar framåt hela tiden med att tillgodose kunders önskemål. Jag kommer även att skicka ditt mail vidare till inköp/barn så att det kan ta del av era åsikter.

Tack för att du tog dig tid att skriva till oss om vad du tycker. Vi hoppas du kommer att fortsätta att handla hos oss på Lindex!

Med vänlig hälsning

• MTG

har uppdaterat bildtråden! nu måste jag hålla mig från lindex, och alla andra klädaffärer med för den delen! :)

Tindra 080208
  • Wilmis07
    star67 skrev 2010-09-03 11:20:27 följande:
    jag skickade ett mail till lindex om overall passforms felGlad eftersom jag tycker faktiskt synd att de är så.

fick svår:-

Vi är glada över att höra vad våra kunder tycker, det betyder mycket för oss i vår framtida utveckling. Lindex jobbar framåt hela tiden med att tillgodose kunders önskemål. Jag kommer även att skicka ditt mail vidare till inköp/barn så att det kan ta del av era åsikter.

Tack för att du tog dig tid att skriva till oss om vad du tycker. Vi hoppas du kommer att fortsätta att handla hos oss på Lindex!

Med vänlig hälsning

Jag påpekade det idag också när jag lämnade tillbaka dotterns overall,men damen i kassan blev skitsur när jag sa det,man kúnde nästan tro att det var hon själv som hade ritat overallen   Det hade hon minsann aldrig hört och för den delen så ser inte alla barn likadana ut,punkt slut.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07

Här hemma blir det nog en po.p i år,med rabattkupong blir den lite billigar iaf... Så synd på FIX overallen,den verkade ok annars och billig var den också.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Enensammamma
    TinkyWinky skrev 2010-09-03 09:54:33 följande:
    kan du isf lägga in bilder när du provat  :))
    aha menade ute Japp ska lägga in en bild såklart
    anette 81 skrev 2010-09-03 09:06:09 följande:
    var det den som kostade 699?
    Nått sånt ja. Våran är helfärgad laxrosa typ
  • Enensammamma

Dom som ritar kläderna har GATANTERAT inga egna barn eller så är dóm karlar (såklart) eller både och..

• Wilmis07
    Enensammamma skrev 2010-09-03 15:38:56 följande:
    Dom som ritar kläderna har GATANTERAT inga egna barn eller så är dóm karlar (såklart) eller både och..
    Troligtvis är det så
  • star67
    Wilmis07 skrev 2010-09-03 15:07:48 följande:
    Jag påpekade det idag också när jag lämnade tillbaka dotterns overall,men damen i kassan blev skitsur när jag sa det,man kúnde nästan tro att det var hon själv som hade ritat overallen   Det hade hon minsann aldrig hört och för den delen så ser inte alla barn likadana ut,punkt slut.

ja men dem passar inte de flesta barn och om man gämförar den med  kappahl eller annat så det är mycket skillnad i längd mellan axlar och gren.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11