• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • charmmiss
    mollan nu skrev 2010-09-12 21:12:48 följande:
    8843 ger 20% på barn, funkade i går för mig och kompensations rabatt 50:- är 1304, men den får du kanske inte igenom
    tack så mycket. komp rabatten vågar jag inte använda, vill inte bli spärrad från sidan
  • Mirva
    Smultronhjärta skrev 2010-09-12 13:52:18 följande:
    Givetvis inte- jag tror inte att det handlar om stöld utan snarare att säljaren har möjlighet att fixa billigt från produktion eller liknande..Hon säljer även Katvig ibland.
    Sen om det är stöld eller vad det är orkar jag ärligt inte bry mig om..Jag handlade mycket av Dan/Marie,den säljaren hade jag under flera år personlig kontakt med på Traderas forum som på den tiden såg annorlunda ut-där gav hon en förklaring till varför hon kunde sälja som hon gjorde(ingen köpte väl den förklaringen egentligen men frågade inte mer)
    Javisst så kan det vara också, att hon/han har sådana möjligheter, men det är sanslöst billigt. Vad tycker Lindex själva? Råkade bara halka in här och blev så förvånad när jag läste säljarens annonser. 
  • charmmiss

ingen som vet hur HMs barnskor är i storlek, tänkte köpa skinnbootsen att ha som finskor till mina tjejer..
    det blev 159kr efter rabatten, vilket kap, undrar bara om de blir för klumpiga till min yngsta tjej som blir två i nov.

• mollan nu
    charmmiss skrev 2010-09-12 22:26:56 följande:
    ingen som vet hur HMs barnskor är i storlek, tänkte köpa skinnbootsen att ha som finskor till mina tjejer..
    det blev 159kr efter rabatten, vilket kap, undrar bara om de blir för klumpiga till min yngsta tjej som blir två i nov.

jag kollade på dom i butik i torsdags. Kändes så där. Är oxå ute efter liknande men det blir inte hm. För plastiga och lite som de ska gå sönder direkt.
    Ska kolla diechmann hur deras ser ut tänkte jag.
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • charmmiss

ok, har inte sett dem IRL, men de kommer inte användas så mycket, har redan köpt tre par skor till stora tjejen. två par finstövlar och ett par kavat till vintern. Tänkte skorna skulle vara tuffa till hennes svarta skinnjacka från HM.
    diechmann vet jag inte ens vad det är

• Snorky
    aglili skrev 2010-09-12 23:46:55 följande:
    Den är 1 år gammal ca. HAde en sån til min dotter förra vintern.
    tack för hjälpen
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • klara07
    Lejån skrev 2010-09-12 16:29:21 följande:
    Nej, de kläderna som är från Lindex är iaf inga kopior. Köpte skaljackor av henne förut och de hade tom lappar på sig.
    Lappar är ingen garanti för att varan är äkta, skickas de från Kina skulle jag iaf inte tro att de är äkta.
  • Enensammamma
    klara07 skrev 2010-09-13 04:29:43 följande:
    Lappar är ingen garanti för att varan är äkta, skickas de från Kina skulle jag iaf inte tro att de är äkta.
    Lindex kläder tillverrkas där. Och jo dom är äkta iaf fix
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11