• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

liber skrev 2011-02-10 12:22:41 följande:
    Fick kupong från Lindex idag, halva priset på ett par trosor! Ursäkta språket, men vad fan är det för meningslös rabattSkrikandes Betyder det att vi får vänta en månad på nästa? Så länge vet jag inte om jag vill vänta med att köpa skaljackan, risk att den tar slut!?
    kan ni prova om koden gäller på en sånt också?? eller skriva koden här. ifall om det funkar för att jag väntar till posten kommer innan jag går o handlar imorgon.
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7033054&styleid=7033050&path=3403475;3215210;3232575;3528388;875626
  • star67
    liber skrev 2011-02-10 21:59:45 följande:
    Det borde väl räknas som en trosa tycker jag

SELC06005
    nähe det gick inte tack ändå.Glad
  • star67

någon vet om kappahl har en svart herr skorta max för 200 kr?? jag köpte en för 2 veckor sen från hm men min man har inte provat den för än idag och vi har fest imorgon Förvånad, och den ser lite konsteig ut med slips Obestämd den har en lite krag synd annars jätte fin färge o tyg som är lite festig o glansig 199 kr kostade. jag såg nu denna men vet inte om den också är så?? tar alla tips men helst hm o kappahl jag har rabatt kuponger där men jag har inte så mycket tid att leta Rynkar på näsan .  http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=HERR_OVE_SKJ&shoptype=S

• star67
    GladSophie81 skrev 2011-02-14 11:26:19 följande:
    är det ngn som provat att använda Alla hjärtans dag sms:et 2 ggr? (det där om 25% på valfri vara). Jag är lite sugen på att köpa en till sak... tror ni de ser att man uttnyttjat erbjudandet då jag drog mitt medlemskort? jag har sms:et kvar i min mobil.

Förstår att det är olagligt eller iaf olämpligt men så mkt jag shoppar på Lindex tycker jag dem kan bjuda till liteSkrattande

Vad tror ni man får för "straff" om de ser att man redan uttnyttjat erbjudandet? Vill för allt i världen inte bli avstängd fr Lindex medlemsklubb för alltid
    ja det går bra, jag har ångrat mig att jag inte använde 50kr rabatt flera gånger när de hade 1/2 rea, men jag använde sen till ordpris, men så man tjäner inte så mycket som det gjorde på rea.Flört
  • star67

har ni också så jobbigt men att byta vara på butik som är köpt på online.? jag köpte denna med rabatt 30% och 50 kr chek, jag vilje bara byta mot en stl mindre men de sa att det är en annan butik och vi kan inte använda både rabatterna.Skrikandes man måste brukar med de varje gång när man vill byta något det är bara en butik som brukar göra så. man får inte byta vara mot något annant om man bytar rea vara måste man betala mellan skillnad , det gick forut att byta mot samma men bara stl men nu de har fått en ny personal och hon krånglar alltid med mig hon måste hitta något att krångla . även om jag inte går till henne men den andra frågade henne om jag får byta mot 68 och hon sa jag får inte behålla både rabatterna.
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=11153512&styleid=11153510&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361;3274639

jag har nu svårat Undersökning från Lindex Shop Online‏ och brättat det som har hänt hoppas att de skriver tydligt på retur sedel hur är det när man byter rea vara stl och hur är det med rabatter o så, jag har inte lust att handla på online om jag inte är säkert på storlek. har inte lust att argumentera varje gång med dem.
    hoppas att de fixer det.

• star67
    maggan75 skrev 2011-02-16 21:44:44 följande:
    vart var du ??  i jönköping ??
    det vill jag också veta om de är det i jönköping.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11