• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

star67 skrev 2011-03-14 09:08:52 följande:
    om någon vill beställa från lindex 25% valfrivara+ 10på hela köpet.. 25 är på reklam på tradera i denna sida.
    www.tradera.com/
    jag behöver rabatt på ellos och halens om någon har tipsa gärna på ellos jag vill ha en kod som skulle funka på rea helst på hela köpet. och på halens helst på hela köpet.
  • star67

jag behöver ett kod från ellos som fukar på rea!! någn rabatt eller en bra gåva som är på köpet.

• star67
    Mamma och Mor skrev 2011-03-18 20:20:26 följande:
    Japp, precis de byxorna :)  Verkligen jättefina och dottern hade ett par i 98 och när jag såg ett par helt oanvända på Tradera så slog jag till och fick dem riktigt billigt också *nöjd*
    hur mycket gav du för den?? jag har en helt ny som vill sälja funderar på att vänta ett tag och lägga ut den.
    maggan75 skrev 2011-03-18 20:30:36 följande:

De hängsle byxorna köpte jag oxå  användes typ 2 ggr bara då de blev för små direkt
    så nu ligger de i Tradera lådan

jaså min dotter har de förtfarande som jag köpte till henne när de kom ut och det var stl 92 men hon är jätte small men satt jätte fin på henne därför köpte jag en i stl 104 men nu eftersom hon har haft de så länge tänker jag sälja de ifall om jag får bra pris i dem annars behåller.
  • star67
    lillronya skrev 2011-03-18 19:24:19 följande:
    Fy vad besviken jag blev när jag kom till kappahl idag och skulle köpa de snygga hängslejeansen. SLUT!
    japp de var slut på min butik också de hade kvar minst 116, men jag såg på andra butik har köpt 92 men är lite för stor ska byta imorgon på andra butik jag såg 86 föra vecka men årkade inte byta hoppas att den är kvar för att 92n är stor han kan inte ha den i år kanske nästa år passar. o synd om jag lämnar tillbaka, jag fick betala 180 kr för den.
  • star67
    Mamma och Mor skrev 2011-03-18 21:59:56 följande:
    star67: jag gav 76 kronor för hängslejeansen och de var helt oanvända.
    jaha då man behåller men ska försöka sätta ett högt utrops pris.
  • star67
    Sarah84 skrev 2011-03-20 13:04:56 följande:
    Ser kanske lite stora ut. Dock tycker ja de är snyggt med uppvikt. Vad är de för storlek? Jag köpte dessa till båda barnen & upplevde dom som väldigt långa, men jag kunde inte ta mindre för de är rätt smala tycker ja, så hade inte barnen kunnat ha dom för breddens skull. Så lite konstig storlek på dom, eller så va de bara inte helt ultimata för mina barn.
    de är i storlek 92 och han har storlek 86 i byxor annars. jag tycker att bredden är normal men lite långa är de, om bredden sitter bra man kan vika upp lite.

jag bestämde mig att byta till storlek 92 men tyvärr dem var slut i hela jönköping sa hon på kassan annars jag hade byttat till 86, mina barn växer tyvärr inte så fort som andra brukar så även om jag köper lagom storlek skulle de ha dem ganska länge + att lille bror hade ärvat den men nu de är slutRynkar på näsan.

jag såg föra vecka på en butik alla storlekar  men idag var bara 4 st kvar på butiken!! men föra veckan jag hade inte provat den på honom och min man hade bråttom att prova den i stl 86 och fundera liteSkrikandes.

lillronya: jag tror jag såg 110 om dem ovan inte hittar så sen medella mig ska jag kolla igen.
  • star67

någon har kod med 25 % rabatt. eller om det finns en annan kod som gäller nu??

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11