• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

vad gjorde ni att får rabatten på alla?? snabb svår bara några min kvar.

• star67
    pomola skrev 2011-03-06 23:09:14 följande:
    Lindex erbjudandet "köp 3 betala för 2" var ett riktigt trevligt erbjudande. Det blev lite påfyllnad i sommarförråden för dottern (se bildtråden).

Personligen passade jag på att förnya sockförrådet av svarta strumpor. Fem-pack (strl 37/39) på barnavdelningen inhandlades till mig x 3. Det finns stora barn också Glad
    Här är en till stor barn köpte en sånt till mig 170 och en till dotter 98/104Skrattande jätte söta faktiskt.
    www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=10661434
  • star67
    winters skrev 2011-03-07 09:02:55 följande:
    Man behövde inte göra någonting, det drogs automatiskt, men det gällde ju bara barnkläder och även rea.
    jo det var barn kläder jag hade men tyvärr drag bara en gång.
  • star67
    Bianca1 skrev 2011-03-07 21:30:22 följande:
    Fråga gärna mig om ni vill veta något. Jobbar på Lindex och har hand om barnavdelningen i vår butik :o)
    jag har bara en fråga ange rabatter och rea varor.
    när man köper en vara på rea på en butik eller på nätet och den vara är inte på rea på andra butik som man vill byta storlek på , skulle man betala full pris om man vill byta storlek eller byter man den på samma pris som man har köpt??
  • star67

någon har bild på de hära fina hänglse jeans som var på hemsidan tex om ni har på bildgalleri eller blogg eller någonstan ??
     Jag hade köpt två storlekar 92 och 104 till dotter tyckte att de satt så fina och de var i jätte fin kvalitet, men nu dotter har haft 92 i 2 år och de passar henne fortfarande uta att behöva vika ner, så nu jag vill sälja 104 på tradera,  de är helt nya med prislapp kvar.
    SL383977.JPG

• star67

jag hade valt den första men kanske i torkus men den färge är också jätte fin,  abslut inte den sista tyckte den var så full.

• star67
    Hejpådig skrev 2011-03-10 16:12:30 följande:
    H&M 20% på ett HELT köp kod: 9085

se fler rabatter i rabattkodstråden!

25% rabatt på dyraste varan: kod 9052

eller kod 8964 för 25% valfri vara
    kan du länka till rabatt kod tråd.??
  • star67
    lottizm skrev 2011-03-11 11:01:53 följande:
    någon som vet hur lång tid man har på sig att hämta ut ett paket från H&M innan det skickas tillbaka? vill beställa nu för att få 20% rabatt men kan inte hämta förrän om drygt 2 veckor. men mer än en vecka måste väl paketet ligga kvar?
    den där rabatter funkar inte på rea va??
  • star67

nu det är halva rea på kappahl någon vet om lindex också skulle börja=??

• star67

jag köpte idag snickjeans i storlek 92 86 var slut ska kolla imorgon på andra butik kanske finns där han ha stl 86 men dena var lite stor i storlek tycker jag. annars hade den funkat efter ett tag men det blev billigt efter 50 kr + 20%

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11