• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • aglili
    j00hanna skrev 2010-11-25 21:52:24 följande:
    Ska åka och köpa en FIX vinterjacka åt sonen imorgon. Så min fråga är, vad tycker ni om dessa? :P
    De har ju dem på 40% så det är ju inte dyrt precis. Är de annars stora i storlek? Sonens skaljacka var stor i storlek..
    Var är det 40% på dem?
  • liber
    Ska åka och köpa en FIX vinterjacka åt sonen imorgon. Så min fråga är, vad tycker ni om dessa? :P
    De har ju dem på 40% så det är ju inte dyrt precis. Är de annars stora i storlek? Sonens skaljacka var stor i storlek..
    Jag gillar den inte, den som kallas skidjacka. Köpte på halva reapriset i januari (från hösten 2009). Den är väldigt stor och klumpig i modellen, bred och hård, följer inte kroppen alls. Men det beror säkert på vad barnet har för kroppstyp också och kanske blir den bättre när man har använt den ett tag, att den mjuknar till lite.
  • j00hanna
    aglili skrev 2010-11-25 21:55:02 följande:
    Var är det 40% på dem?
    Jaa, kanske skulle ha tillagt att jag bor i Finland, så här har de alla barn ytterkläder för 40% just nu :)
  • j00hanna
    liber skrev 2010-11-25 21:57:02 följande:
    Jag gillar den inte, den som kallas skidjacka. Köpte på halva reapriset i januari (från hösten 2009). Den är väldigt stor och klumpig i modellen, bred och hård, följer inte kroppen alls. Men det beror säkert på vad barnet har för kroppstyp också och kanske blir den bättre när man har använt den ett tag, att den mjuknar till lite.
    Okej, låter ju inte bra :( Ska ju förstås prova innan vi köper, men vill ju ha en jacka han kan röra sig i också :)
    Tack för ditt svar!
  • Xgirl83
    anette 81 skrev 2010-11-25 14:14:53 följande:
    funkade inte för mig
    De hade problem med koderna igår på dagen, pratade med kundtjänst. Senare igår fungerade det.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Xgirl83
    anette 81 skrev 2010-11-25 14:28:22 följande:
    aha då var det därför
    Jaha, nu såg jag detta, då förstår jag varför det inte fungerade för dig.
  • Xgirl83
    Vi är väldigt nöjda med FIX vinterjackor, ändå är vår dotter väldigt smal. Jag gillar att de går att använda utan fleecen för då kan den användas väldigt länge och även alla milda dagar här på västkusten. Visserligen kör vi mest skaljacka + fleece på vår och höst, men ändå. Vi använder dock inte vinterjackorna så mycket, blir mest overall eller en finare jacka om vi ska åka bil eller så.
  • Rocktroll
    ÖNadja skrev 2010-11-25 20:40:10 följande:
    Hallå i tråden!

Måste fråga, hur är Me and I i storlek? funderar på deras hängselbyxor. kläder i stl 74 sitter bra på dottern nu och kan fortfarande ha vissa 62/68. Vilken storlek ska man ta?, har förstått att dom är stora i storlek,
    Jag hade köpt 62/68. Har ett par i 74/80 till min dotter på 19 mån och dom är fortfarande lite stora. Annars drar hon storlek 86 på kläder och är nog strax över 80 lång.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • aglili
    Xgirl83 skrev 2010-11-26 14:23:10 följande:
    Vi är väldigt nöjda med FIX vinterjackor, ändå är vår dotter väldigt smal. Jag gillar att de går att använda utan fleecen för då kan den användas väldigt länge och även alla milda dagar här på västkusten. Visserligen kör vi mest skaljacka + fleece på vår och höst, men ändå. Vi använder dock inte vinterjackorna så mycket, blir mest overall eller en finare jacka om vi ska åka bil eller så.
    Min son är 6 år och har fix jacka in i vinter. Tycker den är bra och smidig.
  • Viktorsmamma

idag kom mitt paket!

äntligen som jag längtat!! kalsongerna blev  de mest bara för de va snygga + ville jag komma upp över 400 för fri frakt och 1 par blev ju gratis

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11