• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Viktorsmamma
    anette 81 skrev 2010-11-25 14:14:53 följande:
    funkade inte för mig

konstigt.. men man måste ju handla för 150kr för att få 50kr rabatt. tänkte om de bara la till 1 fleece.

• anette 81
    Viktorsmamma skrev 2010-11-25 14:24:52 följande:

konstigt.. men man måste ju handla för 150kr för att få 50kr rabatt. tänkte om de bara la till 1 fleece.

aha då var det därför
  • star67

jag hade beställd över 400 kr och använde 50:- rabatt men nu jag räknar att de har inte dragit 19 kr.

en fråga om den där softshel jacka som ni prattade om nu de har sänkt priset på den den är för 1/2 priset så funderar på om de gör halvarea på rea kanske man tar den eller vad tror ni?? jag vunnit en vindflecce på lindex tradera men jag tror den är för lite funderar på att byta den mot softsheljacka. vilken är bättre tror ni.??

• star67

jag har en snabb fråga behöver en snabb svår, hur är storlekar på lindex dam kläder tunikor?? normala , stora  eller smalla??

• snoozen
    star67 skrev 2010-11-25 18:30:36 följande:
    jag har en snabb fråga behöver en snabb svår, hur är storlekar på lindex dam kläder tunikor?? normala , stora  eller smalla??
    Tycker de är normala, dock lite mer åt det stora hållet än åt det mindre. Men det är jag det
  • ÖNadja

Hallå i tråden!

Måste fråga, hur är Me and I i storlek? funderar på deras hängselbyxor. kläder i stl 74 sitter bra på dottern nu och kan fortfarande ha vissa 62/68. Vilken storlek ska man ta?, har förstått att dom är stora i storlek,

• Mamma och Mor
    ÖNadja skrev 2010-11-25 20:40:10 följande:
    Hallå i tråden!

Måste fråga, hur är Me and I i storlek? funderar på deras hängselbyxor. kläder i stl 74 sitter bra på dottern nu och kan fortfarande ha vissa 62/68. Vilken storlek ska man ta?, har förstått att dom är stora i storlek,
    Jag tycker att Me & i - kläderna är rätt relativt stora i storlek. I alla fall är de väldigt långsmala i modellen och passar bra på lite smalare barn. Nu har de kommit med några vidare modeller men även där tror jag nog att de är rätt så generösa i storlek.
    ~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • ÖNadja
    Mamma och Mor skrev 2010-11-25 20:46:53 följande:
    Jag tycker att Me & i - kläderna är rätt relativt stora i storlek. I alla fall är de väldigt långsmala i modellen och passar bra på lite smalare barn. Nu har de kommit med några vidare modeller men även där tror jag nog att de är rätt så generösa i storlek.
    tror du på 62/68 eller 74/80?
  • Mamma och Mor
    ÖNadja skrev 2010-11-25 21:20:53 följande:
    tror du på 62/68 eller 74/80?
    Jag hade tagit 74/80, för på både me&i´s byxor och tröjor finns det möjlighet för ett rejält uppvik i ärmar/byxben och då kan barnen ha plaggen fastän de är lite stora i början :)
    ~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • j00hanna

Ska åka och köpa en FIX vinterjacka åt sonen imorgon. Så min fråga är, vad tycker ni om dessa? :P
    De har ju dem på 40% så det är ju inte dyrt precis. Är de annars stora i storlek? Sonens skaljacka var stor i storlek..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11