• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Viktorsmamma
    star67 skrev 2010-11-19 23:31:10 följande:
    kan du linka till kläderna är nyfiken hur blir summan bara 137 kr eller menar du 299 kr + 137kr??

menade ju självklart 299+137.

de va 3 betala för 2 så fick ena boxerkalsongerna gratis + frifrakt + 50kr rabatt vid köp över 150kr
  • anette 81
    Viktorsmamma skrev 2010-11-19 22:30:48 följande:
    japp ett nytt, fick de vid reklamationen härromdan då deras tillgodokvitto funktion inte funkade. men ett presentkort är ju bättre dessutom lättare att hålla koll på. =)

de ska va en skrapruta längst ner till höger (grå) där pinkoden var.
    får se om jag kan använda det i affären sen då
  • Viktorsmamma
    anette 81 skrev 2010-11-20 08:34:57 följande:
    får se om jag kan använda det i affären sen då
    eller maila kundtjänst om de går på nått sätt.

annars kan du betala i webbshop och göra "återköp" i butik och använda presentkortet då?
  • anette 81
    Viktorsmamma skrev 2010-11-20 08:41:41 följande:
    eller maila kundtjänst om de går på nått sätt.

annars kan du betala i webbshop och göra "återköp" i butik och använda presentkortet då?
    ja det var det jag tänkte, att göra återköp i butik
  • Linda T
    Tullemi skrev 2010-11-19 15:21:07 följande:
    Jag var inne en snabbis på MQ förut när jag ändå gick förbi butiken (jag hade på mig byxorna då). Och man kan väl säga att de inte var så särskilt intresserade av att hjälpa mig just då. "Bomull töjer sig, det är allmänt känt", "Ingen annan har klagat", "Jaja, du får väl komma in med dem sen så får vi mäta och jämföra"....Ja, vi får väl se helt enkelt.
    Det ska ju inte töja sig så pass att plagget blir så pass stort att man inte längre kan använda det! I så fall är det väl expeditens uppgift att upplysa om det, speciellt då du faktiskt tog hjälp när du handlade. Om jag får problem när jag ska reklamera brukar jag skicka in sambon som är lite med rejäl än jag, det har alltid fungerat! ;)
  • anette 81
    Viktorsmamma skrev 2010-11-20 08:43:33 följande:
    precis
    men irriterande att man inte kunde använda det på nätet
  • star67

jag har en fråga om kappahl 50 värde chek, jag köpte en vara med 50 kr värde chek och 25% rabatt undrar om jag vill byta den mot ett annan vara fån man behålla rabatter??

• Line80

Antar att det är som på Lindex, så länge rabatten inte har passerat utgånget datum så får man byta och ha kvar rabatten!

• TvåTrollsMamma

Min dotter ska också ha klänningen, men kan inte bestämma mig om hon ska ha röda strumpbyxor el gråa?
    Har köpt en vit body som ska vara under. Sedan vilken strl 62/68 el 74/80? Hon är 75 lång nu och har några par 62/68  men de är från pop. Är Lindexs strumpbyxor också stora?

Oliver 070214 Elin 100225
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11